Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.srpen 14:49

Sám od sebe se vypíná – reklamace

Elektronika – Mobily

Mám mobil Samsung 3410w s HW klávesnicí. Když jsem si ho vybírala, řídila jsem se podle toho, aby ten mobil měl hlavně wifi a tuhle klávesnici, protože hodně smskuju (skvělej tarif Mých pět :))
Tou dobou jsem toho ale o mobilech ještě moc nevěděla, jen jsem si byla jistá že chci dobrý mobil. A protože tenhle byl levný, hezký, s wifi a klávesnicí, řekla jsem si že je dobrý.
Teď mě ale neustále štve. Zasekává se, o wifi a internetu ani nemluvím, ten styl jakým se zobrazují a spíš nezobrazují stránky, naprosto hloupé neustálé vyskakování rámečku „Žádná nová událost“ na pozadí, nepodporuje žádné aplikace, hodně blbě vyřešené odesílání smsek, tlačítka na klávesnici se mačkají ztěžka, je proto potřeba víc síly do prstů a ty z toho potom bolí..
Po zkušenostech s tímto mobilem bych ho vážně nejradši vyměnila. (Tímto jsem taky chtěla případně varovat že je ten mobil vážně docela nic moc..)
A poslední dobou, začal se sám od sebe vypínat.
Neděje se to nějak moc často, jednou za týden nebo tak.. ale je to dost nepříjemné. Příjdu z venku, zamčený mobil položím vedle sebe na stůl, zkontroluju čas a nechám ho zamknutý. A když se třeba za hodinku, za dvě snažím čehokoli doklikat, je prostě vypnutý.
Zajímalo by mě tedy, jestli je možné mobil reklamovat z tohoto důvodu.. Jakože.. jak bych jim to dokázala a jestli by mi takovou reklamaci příjmuli.. Co myslíte?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 13.srpen 18:14

Sám od sebe se vypíná – reklamace

Elektronika – Mobily

Mám mobil Samsung 3410w s HW klávesnicí. Když jsem si ho vybírala, řídila jsem se podle toho, aby ten mobil měl hlavně wifi a tuhle klávesnici, protože hodně smskuju (skvělej tarif Mých pět :))
Tou dobou jsem toho ale o mobilech ještě moc nevěděla, jen jsem si byla jistá že chci dobrý mobil. A protože tenhle byl levný, hezký, s wifi a klávesnicí, řekla jsem si že je dobrý.
Teď mě ale neustále štve. Zasekává se, o wifi a internetu ani nemluvím, ten styl jakým se zobrazují a spíš nezobrazují stránky, naprosto hloupé neustálé vyskakování rámečku „Žádná nová událost“ na pozadí, nepodporuje žádné aplikace, hodně blbě vyřešené odesílání smsek, tlačítka na klávesnici se mačkají ztěžka, je proto potřeba víc síly do prstů a ty z toho potom bolí..
Po zkušenostech s tímto mobilem bych ho vážně nejradši vyměnila. (Tímto jsem taky chtěla případně varovat že je ten mobil vážně docela nic moc..)
A poslední dobou, začal se sám od sebe vypínat.
Neděje se to nějak moc často, jednou za týden nebo tak.. ale je to dost nepříjemné. Příjdu z venku, zamčený mobil položím vedle sebe na stůl, zkontroluju čas a nechám ho zamknutý. A když se třeba za hodinku, za dvě snažím čehokoli doklikat, je prostě vypnutý.
Zajímalo by mě tedy, jestli je možné mobil reklamovat z tohoto důvodu.. Jakože.. jak bych jim to dokázala a jestli by mi takovou reklamaci příjmuli.. Co myslíte?
Doplňuji:
Takže, stojí za to to zkusit..?