Zeptal/a se – 26.únor 17:04
Auta a doprava – Opravy a údržba
Vím, že by se měla a dělám to, když dobíjím MIMO auto. Ale v motoru se k těm víčkům nedostanu a bojím se výbuchu při „bublinkování-vaření“ baterie. Máte s tím zkušenost? Je tam nějaký pojistný ventilek na „odfouknutí“ nahromaděných plynů?
Zeptal/a se – 27.únor 18:30
Auta a doprava – Opravy a údržba
Vím, že by se měla a dělám to, když dobíjím MIMO auto. Ale v motoru
se k těm víčkům nedostanu a bojím se výbuchu při
„bublinkování-vaření“ baterie. Máte s tím zkušenost? Je tam nějaký
pojistný ventilek na „odfouknutí“ nahromaděných plynů?
Doplňuji:
Zpřesňuji info o nabíječce: ULG 3.8 A1 je nabíječkou s pulzním
udržovacím nábojem, která se hodí k nabíjení a udržení náboje
olověných akumulátorů
(baterií) 6 V nebo 12 V s elektrolytickým roztokem nebo gelem. Kromě
toho může úplně vybité baterie regenerovat.
Navíc disponuje ochranným obvodem
proti vytváření jisker a přehřátí. VÍCE ZDE:
http://aukro.cz/automaticka-nabijecka-baterii-ulg-3-8-a1-i1465372995.html
Baterie je 1/2 roku stará, 45Ah, pochopitelně s víčky (jinak bych se na to neptal…), a problém u mne tkví v tom, že mám v autě asi nějaký zkrat či probíjení a musím co měsíc tuto novou baterii dobíjet a nechce se mi stále vyšroubovávat uchycení baterie (těžko dostupné!!!), což je nutné k vyjmutí z motoru. A když ji nevyjmu, tak se zas právě nedostanu k těm víčkům. Proto ten dotaz, jestli mohu nabíjet baterii V AUTĚ A BEZ těch ODŠROUBOVANÝCH VÍČEK…