Zeptal/a se – 5.září 13:48
Právo a zákony – Obchodní právo
Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci
dokompletace výrobku.
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu
chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi
zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po
oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?
Děkuji
Zeptal/a se – 5.září 13:50
Právo a zákony – Obchodní právo
Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci
dokompletace výrobku https://www.datart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu
chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi
zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po
oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?
Děkuji
Zeptal/a se – 5.září 14:38
Právo a zákony – Obchodní právo
Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci
dokompletace výrobku https://www.datart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu
chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi
zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po
oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?
Děkuji