Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.září 13:48

Zamitnuti dokonpletace vyrobku – reklamace

Právo a zákony – Obchodní právo

Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku.
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?

Děkuji

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.září 13:50

Zamitnuti dokompletace vyrobku – reklamace

Právo a zákony – Obchodní právo

Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku https://www.da­tart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?

Děkuji

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.září 14:38

Je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku – viz odkaz?

Právo a zákony – Obchodní právo

Chtěl bych se zeptat, zda je v pořádku, že mi prodejce zamítl reklamaci dokompletace výrobku https://www.da­tart.cz/mycka-nadobi-electrolux-eec87300l.html
Reklamoval jsem chybějící část myčky elektrolux a prodejce mi poslal onu chybějící část, jenže pak jsem zjistil že chybí další část a to mi zamítl protože už mi to jednou dokompletoval.
U výrobku jsem nikde nenašel seznam co vše má být v balení až po oslovení výrobce.
Chci se tedy zeptat pokud nejsem v právu, kde jsem pochybil?

Děkuji