Zeptal/a se – 30.říjen 13:57
Nakupování – E-shopy
Zakoupila jsem si věc na eshopu. Doručení trvalo dvakrát delší dobu než mělo. Kontaktovala jsem eshop s tím, že mi zboží nedošlo a bylo mi řečeno, že zboží ztratila pošta. Eshop zaslal znovu stejný kus objednaného zboží. To se ovšem také ztratilo. Eshop mi tedy vrátil peníze. Asi po měsíci jsem po dohodě na poště oba kusy zboží našla. Eshop chce nyní vrátit zboží které poslal navíc a uhradit první kus zboží, za které mi vrátil peníze. Je moji povinností takto učinit?
Zeptal/a se – 30.říjen 16:47
Nakupování – E-shopy
Zakoupila jsem si věc na eshopu. Doručení trvalo dvakrát delší dobu než mělo. Kontaktovala jsem eshop s tím, že mi zboží nedošlo a bylo mi řečeno, že zboží ztratila pošta. Eshop zaslal znovu stejný kus objednaného zboží. To se ovšem také ztratilo. Eshop mi tedy vrátil peníze. Asi po měsíci jsem po dohodě na poště oba kusy zboží našla. Eshop chce nyní vrátit zboží které poslal navíc a uhradit první kus zboží, za které mi vrátil peníze. Je moji povinností takto učinit?