Zeptal/a se – 16.prosinec 10:34
Nakupování – E-shopy
Dobrý den, zajímalo by mě, jak lze řešit situaci, kdy jsem objednával balíček z AliExpressu a sledování zásilky ukazuje, že jsem nebyl zastižen doma a zásilka leží na poště. Ve schránce jsem ale žádnou výzvu nenašel. Nejspíš to bude pravda, zásilka se od té doby nepohnula. Jak se dá taková situace řešit ? Mám volat na nejbližší poštu, kde by měl balík ležet ? Předem díky za odpověď.
Zeptal/a se – 16.prosinec 10:36
Nakupování – E-shopy
Dobrý den, zajímalo by mě, jak lze řešit situaci, kdy jsem objednával balíček z AliExpressu a sledování zásilky ukazuje, že jsem nebyl zastižen doma a zásilka leží na poště. Ve schránce jsem ale žádnou výzvu nenašel. Nejspíš to bude pravda, zásilka se od té doby nepohnula. Jak se dá taková situace řešit? Mám volat na nejbližší poštu, kde by měl balík ležet? Předem díky za odpověď.