Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.září 18:26

Nepřevzetí zásilky

Nakupování – E-shopy

Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus o doručení proběhl dnes 5.9).
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či nemorální, vyhnout se pokutě?
Děkuji.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 5.září 18:38

Nepřevzetí zásilky

Nakupování – E-shopy

Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus o doručení proběhl dnes 5.9). Jsem si vědom, že vrácení zboží není to samé jako nepřevzetí zásilky.
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či nemorální, vyhnout se pokutě? Na závěr bych zmínil, že zásilka má hodnotu pod 200 korun, tudíž nevěřím, že by se prodejci vyplatilo jít až na hranu z hlediska práva.
Děkuji.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.září 10:49

Poradíte, jak mohu vyřešit problém, který souvisí s nepřevzetím zásilky?

Nakupování – E-shopy

Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus o doručení proběhl dnes 5.9). Jsem si vědom, že vrácení zboží není to samé jako nepřevzetí zásilky.
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či nemorální, vyhnout se pokutě? Na závěr bych zmínil, že zásilka má hodnotu pod 200 korun, tudíž nevěřím, že by se prodejci vyplatilo jít až na hranu z hlediska práva.
Děkuji.

Nepřevzetí zásilky