Zeptal/a se – 5.září 18:26
Nakupování – E-shopy
Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování
zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není
možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je
desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček
vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že
v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus
o doručení proběhl dnes 5.9).
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či
nemorální, vyhnout se pokutě?
Děkuji.
Zeptal/a se – 5.září 18:38
Nakupování – E-shopy
Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování
zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není
možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je
desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček
vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že
v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus
o doručení proběhl dnes 5.9). Jsem si vědom, že vrácení zboží není to
samé jako nepřevzetí zásilky.
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či
nemorální, vyhnout se pokutě? Na závěr bych zmínil, že zásilka má
hodnotu pod 200 korun, tudíž nevěřím, že by se prodejci vyplatilo jít
až na hranu z hlediska práva.
Děkuji.
Zeptal/a se – 6.září 10:49
Nakupování – E-shopy
Zdravím,
dnes jsem se již podruhé minul s dopravní službou a při kontaktování
zákaznické podpory PPL mi bylo řečeno, že opětovné doručení není
možné – balíček bych si tedy mohl vyzvednout pouze v depu, které je
desítky kilometrů daleko. Časová vytíženost mi nedovoluje jet si balíček
vyzvednou osobně. Od potvrzení obědnávky uběhlo již 7 dní, s tím že
v depu má dle emailu zůstat po dobu dalších 7 dní (poslední pokus
o doručení proběhl dnes 5.9). Jsem si vědom, že vrácení zboží není to
samé jako nepřevzetí zásilky.
Jaký bych měl nyní zvolit postup? Mám stále možnost, ať morální či
nemorální, vyhnout se pokutě? Na závěr bych zmínil, že zásilka má
hodnotu pod 200 korun, tudíž nevěřím, že by se prodejci vyplatilo jít
až na hranu z hlediska práva.
Děkuji.
Nepřevzetí zásilky