Zeptal/a se – 20.únor 12:16
Bydlení a zahrada – Úspory energie
Včera nás při znalosti nejen čísla telefonu, ale i jména suverénně
oslovilo jakési cool centrum. Starostlivým hlasem mně operátorka sdělila,
že volá z pověření našeho dodavatele energií a to kvůli chybějícímu
dodatku ke smlouvě. Jeho podepsanou kopii jsme údajně včas nevrátili
vyhotoviteli a proto hrozí, že ztratíme nárok na všechny dojednané výhody
a benefity. Náhodou se údajně v našem městě právě nachází pracovnice
centra, která u nás vyhotoví nový dodatek a takto bude vše napraveno. Na
dotaz o kterého dodavatele se jedná nepřišla odpověď a proto jsem hovor
rázně ukončil. Dnes mi E.ON potvrdil předpoklad, že obě smlouvy jsou
v pořádku.
Máte snad někteří podobnou zkušenost? Ne-li, pak buďte ve střehu a ony
prezenty žeňte ode dveří sviňským krokem!
Zeptal/a se – 20.únor 13:29
Bydlení a zahrada – Úspory energie
Včera nás při znalosti nejen čísla telefonu, ale i jména suverénně
oslovilo jakési call centrum. Starostlivým hlasem mně operátorka sdělila,
že volá z pověření našeho dodavatele energií a to kvůli chybějícímu
dodatku ke smlouvě. Jeho podepsanou kopii jsme údajně včas nevrátili
vyhotoviteli a proto hrozí, že ztratíme nárok na všechny dojednané výhody
a benefity. Náhodou se údajně v našem městě právě nachází pracovnice
centra, která u nás vyhotoví nový dodatek a takto bude vše napraveno. Na
dotaz o kterého dodavatele se jedná nepřišla odpověď a proto jsem hovor
rázně ukončil. Dnes mi E.ON potvrdil předpoklad, že obě smlouvy jsou
v pořádku.
Máte snad někteří podobnou zkušenost? Ne-li, pak buďte ve střehu a ony
prezenty žeňte ode dveří sviňským krokem!