Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.únor 12:16

Praktikují šmejdi další fígl jak ošulit naivního zákazníka?

Bydlení a zahrada – Úspory energie

Včera nás při znalosti nejen čísla telefonu, ale i jména suverénně oslovilo jakési cool centrum. Starostlivým hlasem mně operátorka sdělila, že volá z pověření našeho dodavatele energií a to kvůli chybějícímu dodatku ke smlouvě. Jeho podepsanou kopii jsme údajně včas nevrátili vyhotoviteli a proto hrozí, že ztratíme nárok na všechny dojednané výhody a benefity. Náhodou se údajně v našem městě právě nachází pracovnice centra, která u nás vyhotoví nový dodatek a takto bude vše napraveno. Na dotaz o kterého dodavatele se jedná nepřišla odpověď a proto jsem hovor rázně ukončil. Dnes mi E.ON potvrdil předpoklad, že obě smlouvy jsou v pořádku.
Máte snad někteří podobnou zkušenost? Ne-li, pak buďte ve střehu a ony prezenty žeňte ode dveří sviňským krokem!

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.únor 13:29

Praktikují šmejdi další fígl jak ošulit naivního zákazníka?

Bydlení a zahrada – Úspory energie

Včera nás při znalosti nejen čísla telefonu, ale i jména suverénně oslovilo jakési call centrum. Starostlivým hlasem mně operátorka sdělila, že volá z pověření našeho dodavatele energií a to kvůli chybějícímu dodatku ke smlouvě. Jeho podepsanou kopii jsme údajně včas nevrátili vyhotoviteli a proto hrozí, že ztratíme nárok na všechny dojednané výhody a benefity. Náhodou se údajně v našem městě právě nachází pracovnice centra, která u nás vyhotoví nový dodatek a takto bude vše napraveno. Na dotaz o kterého dodavatele se jedná nepřišla odpověď a proto jsem hovor rázně ukončil. Dnes mi E.ON potvrdil předpoklad, že obě smlouvy jsou v pořádku.
Máte snad někteří podobnou zkušenost? Ne-li, pak buďte ve střehu a ony prezenty žeňte ode dveří sviňským krokem!