Zeptal/a se – 16.červenec 19:52
Nakupování – Reklamace
Koupil jsem značně drahé luxusní víno ale bohůžel jsem zjistil, že
zadní etiketa je špatně nalepená na láhvi.
Jelikoš to má být dárek ke kulatinám tak je tento štítek dost
důležitý, jelikoš tento štítek je potištěná průhledná fólie, nechci
tento štítek spravovat a budu muset toto víno vyměnit.
Akorád nevím, jestli mě ho hned vymění jako reklamace, nebo jestli musím
odstoupit od smlouvi.
Máte někdo zkušenost, jedná se o českého dovozce.
Zeptal/a se – 17.červenec 8:33
Nakupování – Reklamace
Koupil jsem značně drahé luxusní víno ale bohůžel jsem zjistil, že
zadní etiketa je špatně nalepená na láhvi.
Jelikoš to má být dárek ke kulatinám tak je tento štítek dost
důležitý, jelikoš tento štítek je potištěná průhledná fólie, nechci
tento štítek spravovat a budu muset toto víno vyměnit.
Akorád nevím, jestli mě ho hned vymění jako reklamace, nebo jestli musím
odstoupit od smlouvi.
Máte někdo zkušenost, jedná se o českého dovozce.