anonym
Zeptal/a se – 17.červen 6:25
Nakupování – Reklamace
Zdravím. Chci se zeptat, jak mám rozumět pojmu „neoprávněná reklamace“. Už dvakrát jsem reklamoval telefon, který nešel zapnout, takže jsem ho nemohl používat. Dvakrát se mi vrátil opravený s tím, že reklamace nebyla oprávněná a že byl nahrán nový operační systém. Když se to stane potřetí mám nárok na vrácení peněz? Já jako běžný uživatel přece nemusím umět si to tam nahrát sám. Už mám i strach to vypnout, že se to nerozjede.
Zeptal/a se – 17.červen 8:47
Nakupování – Reklamace
Neoprávněná reklamace u mobilu.
Zdravím. Chci se zeptat, jak mám rozumět pojmu „neoprávněná reklamace“. Už dvakrát jsem reklamoval telefon, který nešel zapnout, takže jsem ho nemohl používat. Dvakrát se mi vrátil opravený s tím, že reklamace nebyla oprávněná a že byl nahrán nový operační systém. Když se to stane potřetí mám nárok na vrácení peněz? Já jako běžný uživatel přece nemusím umět si to tam nahrát sám. Už mám i strach to vypnout, že se to nerozjede.
Zeptal/a se – 17.červen 10:11
Nakupování – Reklamace
Neoprávněná reklamace u mobilu.
Zdravím. Chci se zeptat, jak mám rozumět pojmu „neoprávněná reklamace“. Už dvakrát jsem reklamoval telefon, který nešel zapnout, takže jsem ho nemohl používat. Dvakrát se mi vrátil opravený s tím, že reklamace nebyla oprávněná a že byl nahrán nový operační systém. Když se to stane potřetí mám nárok na vrácení peněz? Já jako běžný uživatel přece nemusím umět si to tam nahrát sám. Už mám i strach to vypnout, že se to nerozjede.