Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.leden 18:26

Prodejce mne vyslal na pobočku, která neexistuje – je možná náhrada?

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email „Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná (sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu. Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě někdy existovala v minulosti.

Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 19.leden 20:14

Prodejce mne vyslal na pobočku, která neexistuje – je možná náhrada?

Právo a zákony – Ostatní právo a zákony

Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email „Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná (sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu. Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě někdy existovala v minulosti.

Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.

EDIT: Problém vyřešen. Postežoval jsem si a dostal jsem cca 15% slevu z mé objednávky.