Zeptal/a se – 8.leden 18:26
Právo a zákony – Ostatní právo a zákony
Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal
si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email
„Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou
pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná
(sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu.
Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na
místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá
místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě
někdy existovala v minulosti.
Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od
smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.
Zeptal/a se – 19.leden 20:14
Právo a zákony – Ostatní právo a zákony
Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal
si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email
„Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou
pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná
(sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu.
Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na
místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá
místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě
někdy existovala v minulosti.
Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od
smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.
EDIT: Problém vyřešen. Postežoval jsem si a dostal jsem cca 15% slevu z mé objednávky.