Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 17.prosinec 14:13

Jak se bude řešit reklamace příští rok?

Právo a zákony – Obchodní právo

Jak pan Babiš vymyslel, aby to bylo s reklamací pro příští rok? Tento rok si nechá někdo opravit třeba pračku nebo si něco koupí, třeba po opravě a příští rok to bude mít závadu. Zákazník to bude chtít reklamovat, jenže tento rok prostě ukončí řemeslník nebo obchodník činnost z důvodu, že se mu to příští rok nevyplatí, nebo nebude chtít podporovat pana Babiše a EET. A půjde řemeslník třeba do fabriky nebo jinam, tedy rozprodá veškeré nářadí, vybavení. Takže by ani nebyl schopen opravu provést, zajistit. A reklamace se bude jen vázat na řemeslníka, přece nikdo jiný to nebude vyřizovat? Jenže ten příští rok, řekne řemeslník, že už to nedělá a tento rok skončil s opravami nebo prodejem? Ano, u nového je třeba záruka min. dva roky a přebírá to jiný opravář, servis, který je uvedený u výrobce. Jenže třeba někde je dané, že se musí reklamovat jen u toho, co opravu udělal nebo u koho to bylo zakoupené. Nikdo jiný se tudíž tím zabývat jistě nebude, když to nedělal. Tak pak jak to bude?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 17.prosinec 14:50

Jak se bude řešit reklamace příští rok?

Právo a zákony – Obchodní právo

Jak pan Babiš vymyslel, aby to bylo s reklamací pro příští rok? Tento rok si nechá někdo opravit třeba pračku nebo si něco koupí, třeba po opravě a příští rok to bude mít závadu. Zákazník to bude chtít reklamovat, jenže tento rok prostě ukončí řemeslník nebo obchodník činnost z důvodu, že se mu to příští rok nevyplatí, nebo nebude chtít podporovat pana Babiše a EET. A půjde řemeslník třeba do fabriky nebo jinam, tedy rozprodá veškeré nářadí, vybavení. Takže by ani nebyl schopen opravu provést, zajistit. A reklamace se bude jen vázat na řemeslníka, přece nikdo jiný to nebude vyřizovat? Jenže ten příští rok, řekne řemeslník, že už to nedělá a tento rok skončil s opravami nebo prodejem? Ano, u nového je třeba záruka min. dva roky a přebírá to jiný opravář, servis, který je uvedený u výrobce. Jenže třeba někde je dané, že se musí reklamovat jen u toho, co opravu udělal nebo u koho to bylo zakoupené. Nikdo jiný se tudíž tím zabývat jistě nebude, když to nedělal. Tak pak jak to bude?
Žádna jiná to přebírat nebude a, když vezme, tak to bude muset zákazník znovu zaplatit.
Může, on s tím přišel a sám je vyjímkou, že u něho to je jinak, a že končí dost i poctivých. Samozřejmně ty nepoctivý, těm to je jedno, těch se to stějně nedotýká. Hlavně mi stejně šlo, jak to bude s tou reklamací.
A jak mohu něco reklamovat, když mi po týdnu účtenka normálně vymyzí a není to jen jednou a u jednoho. To skutečně má zákazník platit, jezdit do města stále ofocovat všechny EET účtenky? Třeba dříve mi dali Daňový, vypsaný rukou a ten mám kolik let klidně v pohodě a vím, za co to bylo. Nebo, když na ní není napsané za co byla vydána, tedy , když je vůbec vydána. Co to je za tzv. „zboží“, „položka“? aNi není počet položek jen celková cena, která je samozřejmně vyšší nežli cena na zboží v regále? V regále je plastové víčko cena 4 kč vezmu 8ks, a hle? Platím 58kč? Zajímavé… Dám si Svíčkovou, ale nemohu ji reklamovat,, když mi bude špatně, protože nedokáže zákazník, že ji měl, když není napsaná na účtence je tam ta položka. Číšník může tvrdit třeba za hodinu, že to nebyla Svíčková, ale třeba Kuřecí plátek. A co pak? Ne jsem už jinde ne u té reklamace, i když také je to spojené s reklamcí, ale jinou..Omlouvám se, jen reakce.