Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 20.červenec 17:29

Proč si komerční televize nemohou vysílat to, co chtějí?

Aktuality a zábava – Aktuality

Chápu, že byly doby, kdy byla možnost počtu vysílaných kanálů omezena kapacitou vysílacího spektra, dnes již máme i takové stanice, kde se celý den jen mrouskají kočičky, či tam hraje dechovka, garantovanou TV službu pro diváka plní ČT s minimálně čtyřmi programy, ale komerční televize si pořád musí dávat na množství reklamy, ale co víc, ve svých seriálech přelepovat loga aut i jiných výrobků tak, aby nebyly radou pro televizní a rozhlasové vysílání pokutovány. Člověk si pak připadá jak v Kocourkově. Copak tedy nevyřeší vše trh a tudíž zájem diváka?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.červenec 10:56

Proč si komerční televize nemohou vysílat to, co chtějí?

Aktuality a zábava – Aktuality

Chápu, že byly doby, kdy byla možnost počtu vysílaných kanálů omezena kapacitou vysílacího spektra, dnes již máme i takové stanice, kde se celý den jen mrouskají kočičky, či tam hraje dechovka, garantovanou TV službu pro diváka plní ČT s minimálně čtyřmi programy, ale komerční televize si pořád musí dávat na množství reklamy, ale co víc, ve svých seriálech přelepovat loga aut i jiných výrobků tak, aby nebyly radou pro televizní a rozhlasové vysílání pokutovány. Člověk si pak připadá jak v Kocourkově. Copak tedy nevyřeší vše trh a tudíž zájem diváka?

Doplnění: To, ze je to kvuli zakonu neni treba psat, to vi i male dite, proc to tak ale zakon stanovi jeste v dnesni dobe neodpovedel nikdo.

Ponekud mi to pripomina opici experiment: http://jakubkou­ril.blog.idnes­.cz/blog.aspx?c=421636

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 28.červenec 10:59

Proč komerční televize nemohou vysílat to, co chtějí?

Aktuality a zábava – Aktuality

Chápu, že byly doby, kdy byla možnost počtu vysílaných kanálů omezena kapacitou vysílacího spektra, dnes již máme i takové stanice, kde se celý den jen mrouskají kočičky, či tam hraje dechovka, garantovanou TV službu pro diváka plní ČT s minimálně čtyřmi programy, ale komerční televize si pořád musí dávat na množství reklamy, ale co víc, ve svých seriálech přelepovat loga aut i jiných výrobků tak, aby nebyly radou pro televizní a rozhlasové vysílání pokutovány. Člověk si pak připadá jak v Kocourkově. Copak tedy nevyřeší vše trh a tudíž zájem diváka?

Doplnění: To, ze je to kvuli zakonu neni treba psat, to vi i male dite, proc to tak ale zakon stanovi jeste v dnesni dobe neodpovedel nikdo.

Ponekud mi to pripomina opici experiment: http://jakubkou­ril.blog.idnes­.cz/blog.aspx?c=421636

Nepatří si – přece TV nevysílají pro sebe.