Zeptal/a se – 2.červen 14:53
Právo a zákony – Obchodní právo
Už víc než měsíc mám tablet v procesu reklamace u Alzy. Na telefonní lince mi stále tvrdí, že tablet byl opraven poslán ze servisu ke mně a že mi o tom přišel email. Žádnej kromě počátečního emailu nepřišel. Podle odkazu s ID reklamce taková reklamace nikdy neexistovala. Můžu se jak zákazník nějak bránit? Už 2 týdny mi po telefonu denně sdělují, že tablet odeslali a že mě o tom informovali. Celková doba reklamace od jejich přijetí je 40 dní.
Zeptal/a se – 2.červen 15:39
Právo a zákony – Obchodní právo
Už víc než měsíc mám tablet v procesu reklamace u Alzy. Na telefonní lince mi stále tvrdí, že tablet byl opraven poslán ze servisu ke mně a že mi o tom přišel email. Žádnej kromě počátečního emailu nepřišel. Podle odkazu s ID reklamce taková reklamace nikdy neexistovala. Můžu se jak zákazník nějak bránit? Už 2 týdny mi po telefonu denně sdělují, že tablet odeslali a že mě o tom informovali. Celková doba reklamace od jejich přijetí je 40 dní.