Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 30.duben 10:16

V jakém stavu se nachází záruka spotřebiteli a dodatečná, když si jedinec výrobek poškodí?

Právo a zákony – Občanské právo

Jedná se o elektroniku – upadla. Samozřejmě škodu zaplatím. Ale to jsem přišel o záruku? Anebo když to vyřídím přes původní firmu, lze si vše uchovat? Navíc na výrobku mám prodlouženou záruku – o tu se bojím nejvíce. (Dohromady 5 let – vydrželo to 3 měsíce.)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 30.duben 10:41

V jakém stavu se nachází záruka spotřebiteli a dodatečná, když si jedinec výrobek poškodí?

Právo a zákony – Občanské právo

Jedná se o elektroniku – upadla. Samozřejmě škodu zaplatím. Ale to jsem přišel o záruku? Anebo když to vyřídím přes původní firmu, lze si vše uchovat? Navíc na výrobku mám prodlouženou záruku – o tu se bojím nejvíce. (Dohromady 5 let – vydrželo to 3 měsíce.)

Praskl „jen“ držák – malá součástka. Nemohu již zaručit integritu obvodů, či tak. Ale právě proto se zde ptám – jak uchovat záruku. Vím určitě, že zboží se dá přetestovat a záruka může být i na opravované zboží. Na druhou stranu netuším, kolik to stojí.