Zeptal/a se – 9.únor 20:42
Auta a doprava – Nákup a prodej
Od roku 2018 se Ostrava dočká úplně nového požitku z jízdy
tramvají. Důvodem je nákup až 40 nových plně nízkopodlažních tramvají
švýcarské firmy STADLER, které zajistí vyšší standard kvality a
bezpečnosti pro cestující v Ostravě.
Nejen maminkám s kočárky a vozíčkářům jistě udělá radost 100%
nízká podlaha v interiéru nových vozů. Tramvaje budou dále vybaveny
kamerovým a informačním systémem (LCD monitory). Pohodlí pro cestující
zase podpoří USB konektory k nabíjení telefonů a tabletů nebo moderní
klimatizace a topení. O tišší provoz se postarají otočné podvozky
s lepším dvojitým odpružením. Novinkou bude v Ostravě také mazání kol
tramvají, které přispěje k tišší a klidnější jízdě. Tramvaj STADLER
může přepravovat až 188 osob, z toho 61 se může pohodlně
usadit.:-)
http://www.dpo.cz/aktuality/tiskove-zpravy/archive/view/listid-2-media/mailid-787-2017-02-09-tz-nove-tramvaje-stadler.html
Obr.: http://mhd86.cz/tag/stadler/
Zeptal/a se – 10.únor 11:46
Auta a doprava – Nákup a prodej
Od roku 2018 se Ostrava dočká úplně nového požitku z jízdy
tramvají. Důvodem je nákup až 40 nových plně nízkopodlažních tramvají
švýcarské firmy STADLER, které zajistí vyšší standard kvality a
bezpečnosti pro cestující v Ostravě.
Nejen maminkám s kočárky a vozíčkářům jistě udělá radost 100%
nízká podlaha v interiéru nových vozů. Tramvaje budou dále vybaveny
kamerovým a informačním systémem (LCD monitory). Pohodlí pro cestující
zase podpoří USB konektory k nabíjení telefonů a tabletů nebo moderní
klimatizace a topení. O tišší provoz se postarají otočné podvozky
s lepším dvojitým odpružením. Novinkou bude v Ostravě také mazání kol
tramvají, které přispěje k tišší a klidnější jízdě. Tramvaj STADLER
může přepravovat až 188 osob, z toho 61 se může pohodlně
usadit.:-)
http://www.dpo.cz/aktuality/tiskove-zpravy/archive/view/listid-2-media/mailid-787-2017-02-09-tz-nove-tramvaje-stadler.html
Obr.: http://mhd86.cz/tag/stadler/
Doplnění-ad „dubraro“: Také mě to napadlo(kdo ví jak to bylo), ale
údajně druhý zájemce Krnovské opravny a strojírny (které se neúspěšně
odvolaly)měly podobnou cenu (Stadler 27,2 mil/1 tramvaj), ale Stadler lepší
technická kritéria (rychlost, počet přepr. cestujících, vyšší počet
dveří ap.). 🙂
„Rozhodla pouze cena?
Výsledná cena 27,2 milionu korun za jeden vůz nás příjemně překvapila.
V součtu jde o 1,088 miliardy korun (bez DPH) za 40 vozů, což je
o 300 milionů méně, než jsme předpokládali. Ale cenové nabídky od obou
firem byly srovnatelné. Ve finále rozhodla technická kritéria.“