Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 4.prosinec 17:45

Proč nemají letadla krycí mřížku na motory, aby tam nevletělo hejno ptáků? Let. úřad ročně registruje až 8000 střetů.

Auta a doprava – Letadla

Viz zdroj k tomu číslu: https://www.no­vinky.cz/zahra­nicni/amerika/158893-video-test-leteckeho-motoru-na-zasah-ptakem.html

Nehledě na to, že težší ptáci mohou zničít motory a způsobit katastrofu. Naštěstí to někdy i dobře dopadne viz film Sully, který byl natočen podle skutečných události z roku 2009 kdy Airbus A320, který po střetu s hejnem hus musel přistát na hladině řeky Hudson.

Tak proč tam nedají mřížku nějakou tenčí, která nebude brzdít motory, ale zabrání vcucnutí hejna.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 4.prosinec 18:22

Proč nemají letadla krycí mřížku na motory, aby tam nevletělo hejno ptáků? Let. úřad ročně registruje až 8000 střetů.

Auta a doprava – Letadla

Viz zdroj k tomu číslu: https://www.no­vinky.cz/zahra­nicni/amerika/158893-video-test-leteckeho-motoru-na-zasah-ptakem.html

Nehledě na to, že težší ptáci mohou zničít motory a způsobit katastrofu. Naštěstí to někdy i dobře dopadne viz film Sully, který byl natočen podle skutečných události z roku 2009 kdy Airbus A320, který po střetu s hejnem hus musel přistát na hladině řeky Hudson.

Tak proč tam nedají mřížku nějakou tenčí, která nebude brzdít motory, ale zabrání vcucnutí hejna.

Doplňuji:
Takto jsem o tom neuvažoval. To ucpání a snížení tahu motoru, by třeba mohlo vyřešit pokud by se ta mřížka z vnější strany udělala tak ostrá, že by to vše tlakem naporcovalo na tak malé kousky, které by se spálili v žáru motoru? Ostřit to z toho důvodu, aby se tam nic neucpalo. Max na moment. Předpokládám, že by menší kusy masa snad neměli zničit rotory. To dokážou třeba ty těžší husy bych tipoval.