Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 25.červenec 18:21

Jak je to s lhůtou pozáruční opravy?

Nakupování – Reklamace

Dal jsem určité, nelevné zboží na pozáruční opravu do obchodu, kde jsem ho kupoval, s tím, že nejprve mi dají vědět, kolik bude oprava stát, a pokud budu souhlasit s navrhovanou cenou, tak to i opraví, příp. zaplatím pouze za diagnostiku, tedy zjištění, co je za problém. V tuto chvíli to jsou skoro 3 měsíce a nic, žádná odezva, pouze v mém profilu na stránkách prodejce vidím „v autorizovaném servisu – zadáno“. Vím, že u pozáručním oprav není ten limit na vyřízení jako u oprav záručních, ale přeci musí být nějaká obecná lhůta nebo tak něco nebo ne? Jak se toto řeší? Mám třeba i zákonnou šanci na proplacení zboží?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 25.červenec 23:24

Jak je to s lhůtou pozáruční opravy?

Nakupování – Reklamace

Dal jsem určité, nelevné zboží na pozáruční opravu do obchodu, kde jsem ho kupoval, s tím, že nejprve mi dají vědět, kolik bude oprava stát, a pokud budu souhlasit s navrhovanou cenou, tak to i opraví, příp. zaplatím pouze za diagnostiku, tedy zjištění, co je za problém. V tuto chvíli to jsou skoro 3 měsíce a nic, žádná odezva, pouze v mém profilu na stránkách prodejce vidím „v autorizovaném servisu – zadáno“. Vím, že u pozáručním oprav není ten limit na vyřízení jako u oprav záručních, ale přeci musí být nějaká obecná lhůta nebo tak něco nebo ne? Jak se toto řeší? Mám třeba i zákonnou šanci na proplacení zboží?