anonym
Zeptal/a se – 9.srpen 10:43
Počítače a internet – Programování a webdesign
Chápu již pozicování textur (UV), tvorbu sítě atp. Ovšem ještě nevím jak je to s materiály – které číslo co znamená atd. Problém s oficiální dokumentací mám tento: K čemu jsou mi sakra čísla a písmana – cosi jako 0×68FBk…? Z toho vskutku nepochopím, co ten daný kus znamená. Například první řada čísel v „MeshMaterialList“ atp. Chci tedy lidský popis – ne číselný kód, co je v dokumentaci… (Nevím zda je to jako s FBX – mám na mysli ASCII verzi – je-li, jako u FBX, i jiná.)
anonym
Zeptal/a se – 9.srpen 11:36
Počítače a internet – Programování a webdesign
Chápu již pozicování textur (UV), tvorbu sítě atp. Ovšem ještě
nevím jak je to s materiály – které číslo co znamená atd. Problém
s oficiální dokumentací mám tento: K čemu jsou mi sakra čísla a
písmana – cosi jako 0×68FBk…? Z toho vskutku nepochopím, co ten daný
kus znamená. Například první řada čísel v „MeshMaterialList“ atp.
Chci tedy lidský popis – ne číselný kód, co je v dokumentaci… (Nevím
zda je to jako s FBX – mám na mysli ASCII verzi – je-li, jako u FBX,
i jiná.)
Doplňuji:
Jaká hra? .x je DirectX 3D model – ne hra… Chci jen vědět, co znamenají
čísla u MeshMaterialList atp. Podařilo se mi pochopit MeshTextureCoords a
pár dalších věcí – jen ten zbytek nemohu nikde najít a v oficiální
dokuemtaci je jen změť čísel a znaků – nikoliv popis souboru – jen
asi nějaký popis bytů, či co…