Zeptal/a se – 4.červenec 20:38
Nakupování – Reklamace
Je možné reklamovat zakoupené zboží těsně před vypršením záruční doby na základě vady, která byla očividně způsobena při výrobním procesu?
Je to takhle, koupil jsem věc, má výrobní vadu, můžu čekat 2 roky, pak nahlásit vadu se kterou jsem 24 měsíců žil v míru a požadovat na základě této zabukované výrobní vady po dvou letech nové zboží jako náhradu?
Zeptal/a se – 4.červenec 20:58
Nakupování – Reklamace
Je možné reklamovat zakoupené zboží těsně před vypršením záruční doby na základě vady, která byla očividně způsobena při výrobním procesu?
Je to takhle, koupil jsem věc, má výrobní vadu, můžu čekat 2 roky,
pak nahlásit vadu se kterou jsem 24 měsíců žil v míru a požadovat na
základě této zabukované výrobní vady po dvou letech nové zboží jako
náhradu?
Doplňuji:
l564: Opravit to právě že nejde :) nebo předpokládám že nejde, jde
o celý LCD displej. Ve specifikacích produktu prodejce je uvedeno že
vertikální úhel pohledu je 160°, a horizontální 170°, já to měřil
ručně a horizontálně mi vyšlo 172° a vertikálně jen něco kolem 120°
(když mám oči v úrovni dolní hrany displeje tak celá horní polovina
displeje je černá) a tak mě zajímá, jestli kdybych to nechal bejt (protože
mi to zatím nijak nevadí) a reklamoval to později, jestli by to prošlo.
Taky mi jde o to, že je to monitor a víš jak to u těch je, za ty dva roky už se na 95% procent tenhle typ vyrábět nebude, takže už nebude připadat v úvahu ani výměna, tudíž mi budou muset vrátit peníze a v tý době se už za tuhle cenu budou prodávat monitory s uhlopříčkou tak o 10 čísel větší…