Zeptal/a se – 20.březen 22:46
Aktuality a zábava – Zábava a ostatní
Když je v televizi nějaký rozhovor s jakýmkoli politikem mluvícím do mikrofonu, proč fotoreportéři každou takovou událost fotí prakticky bez zastavení, když se stejně jedná jen o řečníkův obličej a jeho použití v nějaké tiskovině jako ilustrační snímek. Tak mě příjde, že každá redakce u nás musí mít nejméně na tisíce snímku každého politika u nás a že to co nafotí za týden jim musí stačit na rok dopředu.
Nebo oni to v práci dostanou příkazem?
Zeptal/a se – 20.březen 23:29
Aktuality a zábava – Zábava a ostatní
Když je v televizi nějaký rozhovor s jakýmkoli politikem mluvícím do mikrofonu, proč fotoreportéři každou takovou událost fotí prakticky bez zastavení, když se stejně jedná jen o řečníkův obličej a jeho použití v nějaké tiskovině jako ilustrační snímek. Tak mě příjde, že každá redakce u nás musí mít nejméně na tisíce snímku každého politika u nás a že to co nafotí za týden jim musí stačit na rok dopředu.
Nebo oni to v práci dostanou příkazem?
Doplňuji:
Já také docela bohatě amatérsky fotím, i zrcadlovku mám, chápu
problematiku reklamní fotografie a sportovní fotografie a hloubky
ostrosti – u té sportovní fotografie bývají dobré šance na zajímavé
snímky pohybu…
Zatímco fotografie řečníků za mikrofonem jsou podle mne jen
výcvaky.
Ale snad pochopíte na příklad s Kalouskem, jak to myslím – pan Kalousek
promluvil na tiskové konferenci k církevním restitucím – fotíme
Kalouska jak mluví u stolu. Kalousek mluví k evropským fondům – fotíme
Kalouska přededveřmi. Kalousek mluví o ekonomické recesi – rozhovor –
fotíme Kalouska na chodbě mezi květináči. Tedy za tu dobu co je Kalousek
členem vlády, musíme ho mět nafoceného s jakýmkoli pozadím na milion
způsobů. A tak je to i s ostatními.
Mě nejde do hlavy, že se takový fotograf uživí, když si „domů“ nosí prakticky dokola jedny a ty samé snímky.