Zeptal/a se – 12.říjen 20:37
Elektronika – Mobily
Mám předplacenou simku O2 a plánuju co nejdřív přejít (nejspíš)
k Vodafonu (opět předplacená sim); svoje O2 číslo bych ale chtěla vzít
‚s sebou‘, protože ho používám už roky a jsem na něj zvyklá.
Předběžně jsem si na webu Vodafone naštudovala návod, jak o uvolnění
čísla zažádat, ale nikde jsem si nevšimla informace o tom, zda se za tuto
službičku platí nebo ne.
Nemáte s tím někdo vlastní zkušenost; nevíte jak to s tím placením je,
prosím?
A pokud to zpoplatněno je, kolik to tak zhruba stojí? Strhnou si to pak
z kreditu, nebo jak?
A ještě jedna podotázka: stalo se vám někomu, že jste bývalýho
operátora žádali o uvolnění čísla pro přechod ke konkurenci a oni vám
žádost zamítli? Jak vám to zdůvodnili?
Vodafone na svým webu píše, že důvodem k ‚blokování‘ převodu může
být třeba mínusový kredit (=dluh) u starýho operátora… To je mi jako
důvod jasný, to chápu… Ale může se třeba bývalý operátor šprajcnout
naschvál a číslo neuvolnit z trucu? Jako aby mě naštvali? :)
Za odpovědi tisíceré díky :)
Zeptal/a se – 13.říjen 14:04
Elektronika – Mobily
Mám předplacenou simku O2 a plánuju co nejdřív přejít (nejspíš)
k Vodafonu (opět předplacená sim); svoje O2 číslo bych ale chtěla vzít
‚s sebou‘, protože ho používám už roky a jsem na něj zvyklá.
Předběžně jsem si na webu Vodafone naštudovala návod, jak o uvolnění
čísla zažádat, ale nikde jsem si nevšimla informace o tom, zda se za tuto
službičku platí nebo ne.
Nemáte s tím někdo vlastní zkušenost; nevíte jak to s tím placením je,
prosím?
A pokud to zpoplatněno je, kolik to tak zhruba stojí? Strhnou si to pak
z kreditu, nebo jak?
A ještě jedna podotázka: stalo se vám někomu, že jste bývalýho
operátora žádali o uvolnění čísla pro přechod ke konkurenci a oni vám
žádost zamítli? Jak vám to zdůvodnili?
Vodafone na svým webu píše, že důvodem k ‚blokování‘ převodu může
být třeba mínusový kredit (=dluh) u starýho operátora… To je mi jako
důvod jasný, to chápu… Ale může se třeba bývalý operátor šprajcnout
naschvál a číslo neuvolnit z trucu? Jako aby mě naštvali? :)
Za odpovědi tisíceré díky :)
Doplňuji:
Oba pánové: díky za pomoc :)
Ad bolak: psala jsem přece, že u O2 mám předplacenou simku, takže
žádný upisování se nekonalo, žádná výpovědní lhůta mi neběží.
Dluh u nich taky nemám, přechod plánuju tak za 1–2 týdny, až vyčerpám
kredit, co mi na kartě ještě zbývá (abych jim tam náááhdou něco
nenechala :D
Na to šprajcování jsem se ptala proto, že O2 mi už dlouhodobě pije krev.
Co mi teď nedávno provedli další lahůdku ohledně vyúčtování služeb,
můj pohár trpělivosti přetekl fakt nevratně. Bouchla jsem jak papiňák,
podala online reklamaci a byla tam na ty chudáky docela hustá (to už by jim
pro šprajc mohlo stačit samo o sobě, ne?).
Jenže problém je ten, že já mám pocit, že jsem na ně furt ještě nebyla
hustá dostatečně..no a když už teda od nich stejnak odcházím, tak že
bych jim jakože zpětně napočítala a vyčetla všechny ty kiksy, kterých se
jenom na mě za ty roky dopustili (a že jich teda nebylo málo; akorát že já
blb jsem nad tím vždycky nakonec mávla rukou a nechala to plavat).
Tak si teda říkám, jestli ten druhý sprdung můžu realizovat klíďo
hnedka..a nebo to radši nechat na potom, až budu za vodou :D
Jináč pokud jde o tvoje doplnění v diskuzi: já četla tadyhle tohleto
http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/kontakty/prejdete-za-lepsim-i-se-svym-cislem/
..a tam o nějaké 1 Kč opravdu nevidím ani fň. Nebo ty jo? :/
Ad Dr.Axl: Díky i tobě; osobní zkušenost je vždycky nejvěrohodnější zdroj informací :) Té nabídky dotovaných telefonů nejspíš nevyužiju – sice by se mi dva Samsungovi broučci líbili, ale při mé měsíční spotřebě by mě i tak vyšli na slušnou pálku. No, nechám si tedy zajít chutě – jako technický blb bych stejně využila sotva třetinu jejich funkcí :D
Ale když mluvíš o těch zlodějích v rouše operátorově: O2 má
opravdu bezkonkurenční primát, všechna čest! To ti jsou takoví píp píp
píp..a píp píp píp, že to svět neviděl.. Jo, a ještě píp píp píp
k tomu.. 3 dny po sobě mi teď strhávali 15 Kč denně za internet,
přestože už bylo strženo obvyklých 40Kč/týdně za předplacený net.
Když jsem se ozvala, pár dni byl klid a pak se mi omluvili, že ty sms mi
posílali omylem, že ve skutečnosti mi ale žádný peníze z kreditu
neodečítali. Hmm, pěkný pořádek v tom mají..
*Ty jejich úžasný odměny za dobití už si ani nevyzvedávám – vylovíš
si z rybníka kachnu s volnými sms nebo 3 dny internetu zdarma..ale O2 ti to
všechno stejnak z kreditu strhne. Ověřeno na vlastní kůži Xkrát a min.
20 kamarádů a známých může vyprávět tutéž story.
*Mockrát se mi stalo, že ještě než jsem začala používat předplacený
net v mobilu, že mi došla sms s vyúčtováním 30, 50, 60 (i víc) Kč za
jednorázový připojení..přitom já bych se za takovýhle prachy v životě
netu ani nedotkla (a rozhodně jsem se nepřipojila ani nějakým nešťastným
omylem; s mým starým „blbým“ telefonem to totiž pořádně ani
nešlo).
*Ač mám předplacený net za cca 200Kč/měsíc, je mi to skoro houby platný,
poněvadž mi tam skoro žádná stránka nefunguje (nebo blbne
přihlašování). Prý že je to, bohužel, slabým signálem v mé lokalitě.
Jelikož nebydlím na žádné samotě u lesa, 100km od civilizace, tak tohle
jako argument fakt neberu. Pro volání i sms tu pokrytí mají perfektní, tak
za 200 Kč měsíčně by snad i ten internet mohl aspoň jakžtakž šlapat.
No abych se i do mobilní verze schránky na Seznamu příhlásila až na
pátý pokus, to je trochu silný kafe. Facebook, YouTube, Odpovědi..to už je
luxus, o jakým si netroufám nechávat zdát ani v těch nejdivočejších
snech. Že je chyba fakticky jenom v síle toho signálu dokazuje to, že když
se s mobilem napojím na domácí wifi, můžu si čumět na YouTube třeba až
do bílýho rána: všechno frčí jak po másle. No tak kde jako jsme, za co
jim ty 2 stovky vlastně dávám??
Néééé, barnajko..klid; klid holka. Nerozčiluj se, nestojí ti přece za
to…ti píp píp píp :D
Heleďte lidi, shrnu to:
PS: A ten sprdung nr.2 se už možná nakonec konat ani nebude..já jim to pěkně pohnojila tady, tak jsme si fifty-fifty :D