Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.listopad 15:18

Na žlutý (amber je spektrum žluté barvy, česky autožluť, oranžová barva se v zařízeních k osvětlování a světelné signalisaci vozidel nepoužívá, nevím, proč to trotli, zase, blbě přeložili /je to něco, jako „tlumené světlo“ – to máš doma, když si ztlumíš žárovku, na vozidlech se nevyskytuje) maják můžeš, legálně, projet na červenou, můžeš použít krajnici, můžeš jet, kdykoli a kdekoli, v kterémkoli jízdním pruhu, můžeš projet jednosměrkou v protisměru, nemusíš dávat znamení o změně směru jízdy, a jediné rychlostní omezení, krom povinnosti jet tzv. na dohled a rychlostí přizpůsobenou stavu vozovky a okolnostem, které vidíš, a které můžeš předvídat (což mají i vozidla s modrým / červeným světlem), je 50 – 90 – 130, dopravními značkami se řídit, se žlutým majákem, nemusíš, můžeš vjet do zákazu vjezdu, do pěší zóny, atp.

Já nevím, jestli řídíš, ale mi to přijde dost na to, abych se dostal z místa A do místa B rychleji, podstatně rychleji.

Druhá věc je vhodnost takového počínání, protože u žlutého majáku nikdo s tím, že auto pojede na třicítce padesát a projede na červenou – padesátkou – moc nikdo nepočítá. On s tím, popravdě, nepočítal ani zákonodárce. Pokud řidič security auta se žlutým majákem dodrží svou povinnost nikoho neohrozit (což na mokru se rovná ani neomezit), pak asi žádný problém není. Bohužel, spousta security zaměstnanců za minimální mzdu nemají volní a osobnostní předpoklady k tomu, aby pochopili celek v Aristotelské jednotě a počínali si podle toho. Ale tak kdo chce kam …

Až se něco stane, a to je otázka času, tak se to upraví, problém bude vyřešen, harmonie obnovena.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.listopad 15:21

Na žlutý (amber je spektrum žluté barvy, česky autožluť, oranžová barva se v zařízeních k osvětlování a světelné signalisaci vozidel nepoužívá, nevím, proč to trotli, zase, blbě přeložili /je to něco, jako „tlumené světlo“ – to máš doma, když si ztlumíš žárovku, na vozidlech se nevyskytuje) maják můžeš, legálně, projet na červenou, můžeš použít krajnici, můžeš jet, kdykoli a kdekoli, v kterémkoli jízdním pruhu, můžeš projet jednosměrkou v protisměru, nemusíš dávat znamení o změně směru jízdy, a jediné rychlostní omezení, krom povinnosti jet tzv. na dohled a rychlostí přizpůsobenou stavu vozovky a okolnostem, které vidíš, a které můžeš předvídat (což mají i vozidla s modrým / červeným světlem), je 50 – 90 – 130, dopravními značkami se řídit, se žlutým majákem, nemusíš, můžeš vjet do zákazu vjezdu, do pěší zóny, atp.

Já nevím, jestli řídíš, ale mi to přijde dost na to, abych se dostal z místa A do místa B rychleji, podstatně rychleji.

Druhá věc je vhodnost takového počínání, protože u žlutého majáku nikdo s tím, že auto pojede na třicítce padesát a projede na červenou – padesátkou – moc nikdo nepočítá. On s tím, popravdě, nepočítal ani zákonodárce. Pokud řidič security auta se žlutým majákem dodrží svou povinnost nikoho neohrozit (což na mokru se rovná ani neomezit), pak asi žádný problém není. Bohužel, spousta security zaměstnanců za minimální mzdu nemají volní a osobnostní předpoklady k tomu, aby pochopili celek v Aristotelské jednotě a počínali si podle toho. Ale tak kdo chce kam …

Až se něco stane, a to je otázka času, tak se to upraví, problém bude vyřešen, harmonie obnovena.

Ostatní řidiči musí vozidlu se žlutým majákem umožnit jízdu nebo pracovní činnost. Tzn. pokud já jedu 8 kmph, on může za mnou jet a já mu nemusím uhýbat bokem – musím mu umožnit jízdu. Pokud ale vjede do křižovatky na červenou, tak já mu musím zastavit vozidlo – protože mu musím umožnit jízdu, kam chce. To samé platí v koloně, musím mu udělat „záchrannou uličku“, protože mu musím umožnit jízdu.