Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.červenec 20:10

Částečně, sice pravdu máte.
Majitel bytu rozhoduje o firmách, řemeslnících. I když možná vybírá z těch méně spolehlivých (termíny). Pláčete sice hodně, ale na špatném hrobě…..
Z mého pohledu, máte asi tak 2 možnosti. Přistoupit na podmínky/posouvání termínů, v dané situaci. Nebo si najít jiné bydlení, odstěhovat se. V momentě, kdy se „začnete bránit“ a tedy „válčit“ s panem domácím, patrně, stejně dostanete výpověď z nájmu bytu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.červenec 20:21

Částečně, sice pravdu máte.
Majitel bytu rozhoduje o firmách, řemeslnících. I když možná vybírá z těch méně spolehlivých (termíny). Pláčete sice hodně, ale na špatném hrobě…..
Z mého pohledu, máte asi tak 2 možnosti. Přistoupit na podmínky/posouvání termínů, v dané situaci. Nebo si najít jiné bydlení, odstěhovat se. V momentě, kdy se „začnete bránit“ a tedy „válčit“ s panem domácím, patrně, stejně dostanete výpověď z nájmu bytu.

Nejsem si jistá, ale 14 dní na úpravy/rekonstrukce je nejzašší termín, kdy majitel nemá povinnost, na delší dobu zajistit náhradní bydlení, po dobu prováděných prací. Možná, právě proto je z „opatrnosti“ majitele uvedeno 14 dní. Právě proto, že mu řemeslníci posunují termíny. Nikdy nelze dopředu vědět, na jaký problém se narazí. Jak se práce opozdí.