Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.prosinec 12:33

Reklamace může být schválena jen za dodržení konkrétních podmínek. Pokud splněny nejsou, reklamace nebude schválena. Nevadí, že je to ještě ve lhůtě. U některých sluchátek je myslím i taková podmínka, že je nesmíš rozbalit, abys je mohl reklamovat. To je pak paradox, protože nezjistíš jestli fungují, když je nemůžeš použít. Pokudy ovšem nemají viditelné poškození.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.prosinec 12:46

Reklamace může být schválena jen za dodržení konkrétních podmínek. Pokud splněny nejsou, reklamace schválena nebude. Nevadí, že je to ještě ve lhůtě. U některých sluchátek je myslím i taková podmínka, že je nesmíš rozbalit, abys je mohl reklamovat. To je pak paradox, protože nezjistíš jestli fungují, když je nemůžeš použít. Pokudy ovšem nemají viditelné poškození.
Prodejci reklamovat nechtějí, mnohdy záleží i na tom, jak si o to řekneš. Jestli jen pasivně, tak nemáš velkou naději na úspěšnou reklamaci. Pokud agresivně, tak taky ne, leda by se tě ten člověk bál. :D Největší šanci má asertivní vystupování.
Pokud se jen příjdeš skromně zeptat, zda bys mohl něco reklamovat a očekáváš odpověď ANO či NE, tak nejčastěji dostaneš NE. Totéž platí i u většiny neosobní komunikace.

Udání důvodu se mi nezdá nějaké závadné. Vždyť ti ani neřekli, že ho nemůžeš reklamovat.