Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.říjen 14:09

Zkuste to, pokud jste nevyhodil papír, v němž byly figurky zabalené,, případně krabice motouz atd.,. zkrátka vše, co se týkalo balíku.

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?

"Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem."

https://www.ces­kaposta.cz/ra­dy-a-navody/reklamace

https://ct24.ces­katelevize.cz/e­konomika/1274194-jak-reklamovat-poskozene-ci-nedodane-postovni-zasilky

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.říjen 14:10

Zkuste to, pokud jste nevyhodil papír, v němž byly figurky zabalené,, případně výplň krabice motouz, obal atd.,. zkrátka vše, co se týkalo balíku.

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?

"Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem."

https://www.ces­kaposta.cz/ra­dy-a-navody/reklamace

https://ct24.ces­katelevize.cz/e­konomika/1274194-jak-reklamovat-poskozene-ci-nedodane-postovni-zasilky