Odpověděl/a – 29.říjen 14:09
Zkuste to, pokud jste nevyhodil papír, v němž byly figurky zabalené,, případně krabice motouz atd.,. zkrátka vše, co se týkalo balíku.
Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?
"Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem."
Odpověděl/a – 29.říjen 14:10
Zkuste to, pokud jste nevyhodil papír, v němž byly figurky zabalené,, případně výplň krabice motouz, obal atd.,. zkrátka vše, co se týkalo balíku.
Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?
"Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem."