Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.červenec 9:08

Přechod z 3,5 l, dvanáctiválcovýho motoru bez limitu otáček až po dnešní 1,6 l šestiválec s otáčkama omezenejma na 15 000 ot/min ve Formuli 1, a jeho reálnej vliv na šetření peněz a paliva, se zaměřením na jeho spolehlivost a náklady na vývoj.

Tohle je téma, který se dá docela fajnově rozvinout na delší rozhovor.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.červenec 12:03

Přechod z 3,5 l, dvanáctiválcovýho motoru bez limitu otáček až po dnešní 1,6 l šestiválec s otáčkama omezenejma na 15 000 ot/min ve Formuli 1 a jeho reálnej vliv na šetření peněz a paliva, se zaměřením na jeho spolehlivost a náklady na vývoj.

Tohle je téma, který se dá docela fajnově rozvinout na delší rozhovor.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.červenec 12:03

Přechod z 3,5 l, dvanáctiválcovýho motoru bez limitu otáček až po dnešní 1,6 l šestiválec s otáčkama omezenejma na 15 000 ot/min ve Formuli 1 a jeho reálnej vliv na šetření peněz a paliva, se zaměřením na jeho spolehlivost a náklady na vývoj.

Tohle je téma, který se dá docela fajnově rozvinout v delší rozhovor.