Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.červen 14:00

Klientský brief – stručný souhrn podstatných informací o komunikačním úkolu, který formuluje zadavate-l

. Co obsahuje? východiska pro efektivní komunikaci, cíle, jichž má být prostřednictvím komunikace dosaženo, argumenty,s jejichž pomocí lze tohoto cíle dosáhnout, souhrnné informace o relevantním trhu, na němž se pohybuje zadavatel.

https://slide­player.cz/sli­de/3347376/

Kreativní brief – tvořívý – agentura přijme struřnou informace o zakázce a aby mohla reklamu vytvořit, potřebuje od zákazníka vědět víc. Proto se spojí se zákazníkem

Správné zadání pro kreativní zakázku – kreativní brief

Agentura musí správně pochopit zadání, a informativně upravit atd.

Např. hlavní myšlenka, ke komu bude mluvit, užití loga, fotografie atd.

Pokud chcete vědět víc, přečtěte si bakalářskou práci Lucie Sklenkové
práci Brief jako základní komunikační prvek mezi klientem a agenturou

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:rFs2CRBi4pEJ:­digilib.k.utb­.cz/bitstream/han­dle/10563/12565/sklen­kov%25E1_2010_bp­.pdf%3Fsequen­ce%3D1+&cd=6&hl=cs&ct=cl­nk&gl=cz&clien­t=firefox-b-d#21

https://www.a­tlantic.cz/sprav­ne-zadani-kreativni-zakazku-kreativni-brief/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.červen 14:03

Klientský brief – stručný souhrn podstatných informací o komunikačním úkolu, který formuluje zadavate-l

. Co obsahuje? východiska pro efektivní komunikaci, cíle, jichž má být prostřednictvím komunikace dosaženo, argumenty,s jejichž pomocí lze tohoto cíle dosáhnout, souhrnné informace o relevantním trhu, na němž se pohybuje zadavatel.

https://slide­player.cz/sli­de/3347376/

Kreativní brief – tvořívý – agentura přijme struřnou informace o zakázce a aby mohla reklamu vytvořit, potřebuje od zákazníka vědět víc. Proto se spojí se zákazníkem

Správné zadání pro kreativní zakázku – kreativní brief

Agentura musí správně pochopit zadání, a informace upravit atd.
Proto zašle zadavateli interní kreativní brierf, otázky., na základě odpovědí vypracuje agenturní kreativní návrh na reklamu

Např. hlavní myšlenka, ke komu reklama bude mluvit, užití loga, fotografie atd.

Pokud chcete vědět víc, přečtěte si bakalářskou práci Lucie Sklenkové
práci Brief jako základní komunikační prvek mezi klientem a agenturou

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:rFs2CRBi4pEJ:­digilib.k.utb­.cz/bitstream/han­dle/10563/12565/sklen­kov%25E1_2010_bp­.pdf%3Fsequen­ce%3D1+&cd=6&hl=cs&ct=cl­nk&gl=cz&clien­t=firefox-b-d#21

https://www.a­tlantic.cz/sprav­ne-zadani-kreativni-zakazku-kreativni-brief/