Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.květen 1:02

Záleží jak se na to díváš… pokud už bylo dítě socializováno od mala (řeč, chůze, mravy, chování, char. vlastnosti, návyky, atd) a pak se naučelo číst a psát, tak už se dokáže snad všechno naučit samo (za pomoci pomůcek, knih, učebnic, nástrojů,..) formou samostudia. Každý by mohl být autodidaktem v čemkoli, kdyby chtěl.

V učení do školy a s tím spojené socializace nevidím žádný přínos – tedy, že by to bylo lepší než samostudium (já se přikláním raději k samostudiu. Nebo k učení jen ve formě učitel/mistr X učeň – bez ostatních. Tak to vnímám ale hlavně kvůli dnešnímu špatnému školství, celé jeho struktuře a formě).

Socialisace hraje ve vývoji a pro život jedince nesmírně důležtou úlohu (bez ní by to nebyo možné – vést civilizovaný, společenský život atd). Ale ve spojitosti se školou na tom nic důležitého nevidím… možná tak vzájemná interakce mezi žáky – a to jen v tom smyslu, že si tam „najdeme přátele.“ Takže to není nijak důležité ta socialisace se školou. (Přátele můžeme najít prakticky a doslova kdekoli… kdyby ten kolektiv alespoň k něčemu byl – jako zvyšování naší produktivity a snahy díky vzájemnému si pomáhání, zlepšování a posouvání vpřed, také díky konkurenci/sou­teživosti, ale něco takové tam nefunguje. Z kolektivů – těch školních – člověk/student víc ztratí než získá, protože šikana, nízké sebevědomí, ŠPATNÉ MRAVY – a přizpůsobení se jim, nedůvěra, sprostá mluva, podporovaná skupinová nenávist k samotnému učení, progresu, ke škole a k učitelům, potlačování dobrých vlastností, zvědavosti, touhy po poznání, ctižádosti,… komplexy atd atd. ).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.květen 1:03

Záleží jak se na to díváš… pokud už bylo dítě socializováno od mala (řeč, chůze, mravy, chování, char. vlastnosti, návyky, atd) a pak se naučelo číst a psát, tak už se dokáže snad všechno naučit samo (za pomoci pomůcek, knih, učebnic, nástrojů,..) formou samostudia. Každý by mohl být autodidaktem v čemkoli, kdyby chtěl.

V učení do školy a s tím spojené socializace nevidím žádný přínos – tedy, že by to bylo lepší než samostudium (já se přikláním raději k samostudiu. Nebo k učení jen ve formě učitel/mistr X učeň – bez ostatních. Tak to vnímám ale hlavně kvůli dnešnímu špatnému školství, celé jeho struktuře a formě).

Socialisace hraje ve vývoji a pro život jedince nesmírně důležtou úlohu (bez ní by to nebyo možné – vést civilizovaný, společenský život atd). Ale ve spojitosti se školou na tom nic důležitého nevidím… možná tak vzájemná interakce mezi žáky – a to jen v tom smyslu, že si tam „najdeme přátele.“ Takže to není nijak důležité ta socialisace se školou. (Přátele můžeme najít prakticky a doslova kdekoli… kdyby ten kolektiv alespoň k něčemu byl – jako zvyšování naší produktivity a snahy díky vzájemnému si pomáhání, zlepšování a posouvání vpřed, také díky konkurenci/sou­teživosti, ale něco takové tam nefunguje. Z kolektivů – těch školních – člověk/student víc ztratí než získá, protože šikana, nízké sebevědomí, ŠPATNÉ MRAVY – a přizpůsobení se jim, nedůvěra, sprostá mluva, podporovaná skupinová nenávist k samotnému učení, progresu, ke škole a k učitelům, potlačování dobrých vlastností, zvědavosti, touhy po poznání, ctižádosti,… komplexy, špatné návyky, mravy a způsob vedení života, samá omezení,. atd atd. ).