Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.duben 11:27

Zkuste se podívat do archivu, opět jedna z otázek, která se opakuje

Už jsem několikrát odpovídala. Jen opakuji, vadí mně inkluze.

To, jak se vyučuje matematika či fyzika záleží nejen na učiteli., ale i na žácích a jejich vztahu k předmětu. Myslím si, že to jsou oba důležité předměty, i když všechno z nich člověk nevyužije v praxi, ale při čtení či diskusi s jinými si uvědomí, že o tom něco slyšel.

To, co píšete, nemohu posoudit, pravda může být někde uprostřed. Bylo by třeba slyšet i názor učitele. Tím ho neobhajuji, neznám ho, ale uvědomte si, že je pravda subjektivní, objektivní, relativní atd.

V každém povolání jsou kvalitní i méně kvalitní pracovníci, bohužel to platí i pro školství. Mnozí učitelé nevidí v povolání své poslání, ale jen třeba více volna a stále řeší platy. Ale povolání je náročné io psychicky, zvláště v současnosti. Ale to je jiná kapitola.

Přece poučky jsou důležité nejen v matematice, ale i v češtině třeba kvůli pravopisu. To, že je žáci podceňují, je vidět i zde na Odpovědích.

Nakonec i v běžném životě uplatňuje pravidla morálky, dodržujete zákony atd.

Nikdy nevíte, co se vám bude v životě hodit, učíte se pro sebe. Kdo chce uspět,. musí cvičit svou paměť, opakovat a udržovat své vědomosti i, tedy se připravovat. Z toho plyne, že cílem výuky, aby zkískané dovednosti či vědomosti uplatil žák v praxi.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.duben 11:37

Zkuste se podívat do archivu, opět jedna z otázek, která se opakuje

Už jsem několikrát odpovídala.

1. Jen opakuji, vadí mně inkluze. Mění se ministři, každý přijde s něčím novým. Státní maturity se připravují už skoro 20 let, bohužel,. snižuje se jejich úroveň atd.

„Všechny reformy školství počítají s dokonalejšími učiteli, některé s dokonalejšími žáky, ale žádná s dokonalejšími ministry školství“ Jan Soobotka

https://books­.google.cz/bo­oks?id=lofsfN0PX7EC&pg­=PA70&lpg=PA70&dq=Jan+so­botka+aforismy+o+%C5%A1k­olstv%C3%AD&sou­rce=bl&ots=5sjbJK6x4s­&sig=ACfU3U22c29ES­zD_OFjUlVcxd3WjC3fQR­g&hl=cs&sa=X&ved=2a­hUKEwjIwJTRqo3pAh­VE26QKHXHFDLQ4ChDo­ATAEegQIChAB#v=o­nepage&q=Jan%20s­obotka%20aforis­my%20o%20%C5%A1kol­stv%C3%AD&f=fal­se

2. To, jak se vyučuje matematika či fyzika nevím, ale záleží nejen na učiteli., ale i na žácích a jejich vztahu k předmětu.

Myslím si, že to jsou oba důležité předměty, i když všechno z nich člověk nevyužije v praxi, ale při čtení či diskusi s jinými si uvědomí, že o tom něco slyšel.

To, co píšete, nemohu posoudit, pravda může být někde uprostřed. Bylo by třeba slyšet i názor učitele. Tím ho neobhajuji, neznám ho, ale uvědomte si, že je pravda subjektivní, objektivní, relativní atd.

V každém povolání jsou kvalitní i méně kvalitní pracovníci, bohužel to platí i pro školství. Mnozí učitelé nevidí v povolání své poslání, ale jen třeba více volna a stále řeší platy. Ale povolání je náročné io psychicky, zvláště v současnosti. Ale to je jiná kapitola.

Přece poučky jsou důležité nejen v matematice, ale i v češtině třeba kvůli pravopisu. To, že je žáci podceňují, je vidět i zde na Odpovědích.

Nakonec i v běžném životě uplatňuje pravidla morálky, dodržujete zákony atd.

Nikdy nevíte, co se vám bude v životě hodit, učíte se pro sebe. Kdo chce uspět,. musí cvičit svou paměť, opakovat a udržovat své vědomosti i, tedy se připravovat. Z toho plyne, že cílem výuky, aby zkískané dovednosti či vědomosti uplatil žák v praxi.

Nemusíte se učit, ale snad se chcete učit.