Odpověděl/a – 28.březen 17:12
„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“
Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan
https://books.google.cz/books?id=OFHk8JPcZi4C&pg=PA340&lpg=PA340&dq=O+lepší+budoucnosti+pečují+politici,+o++lepší+minulost+historici,++o++lepší+přítomnost+novináři-++Ž.+Petan&source=bl&ots=44GUi3yJL2&sig=ACfU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwibuIvIxL3oAhWEjKQKHWoLCFkQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep
Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny.
Navíc je určitá skutečnost, jinak o ní bude vyprávět přímý účastník, jiný z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně.
Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní siltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu. Na druhé stsraně zase subjektivizace zase přeceňuje subjektivní přístup..
Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události, příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví dál.
Odpověděl/a – 28.březen 17:20
„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“
Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan
https://books.google.cz/books?id=OFHk8JPcZi4C&pg=PA340&lpg=PA340&dq=O+lepší+budoucnosti+pečují+politici,+o++lepší+minulost+historici,++o++lepší+přítomnost+novináři-++Ž.+Petan&source=bl&ots=44GUi3yJL2&sig=ACfU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwibuIvIxL3oAhWEjKQKHWoLCFkQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep
Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .
Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .
Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..
Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.
Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události,
příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví
dál.
–
Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.
https://www.odpovedi.cz/otazky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke
„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“
Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.
„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“
Odpověděl/a – 30.březen 9:55
„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“
Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan
https://books.google.cz/books?id=OFHk8JPcZi4C&pg=PA340&lpg=PA340&dq=O+lepší+budoucnosti+pečují+politici,+o++lepší+minulost+historici,++o++lepší+přítomnost+novináři-++Ž.+Petan&source=bl&ots=44GUi3yJL2&sig=ACfU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwibuIvIxL3oAhWEjKQKHWoLCFkQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep
Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .
Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .
Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..
Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.
Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události,
příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví
dál.
–
Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.
https://www.odpovedi.cz/otazky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke
„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“
Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.
„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“
Jak dějiny posuzuje jedinec, je jeho věc, ale události často z některých jedinců vytvoří hrdiny. Jenže vy jste historii nepoznal, takže si můžete vytvořit svůj vlastní pohled.
Jenže bohužel z historie si berou ponaučení nejen slušní lidé, ale i ti zlí. Takže pro někoho je hrdinou i záporný jedinec. Proto nejde oddělit události o tzv. hrdinů.
Odpověděl/a – 30.březen 10:09
„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“
Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan
https://books.google.cz/books?id=OFHk8JPcZi4C&pg=PA340&lpg=PA340&dq=O+lepší+budoucnosti+pečují+politici,+o++lepší+minulost+historici,++o++lepší+přítomnost+novináři-++Ž.+Petan&source=bl&ots=44GUi3yJL2&sig=ACfU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=X&ved=2ahUKEwibuIvIxL3oAhWEjKQKHWoLCFkQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep
Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .
Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .
Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sotuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..
Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.
Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události,
příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví
dál.
–
Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.
https://www.odpovedi.cz/otazky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke
„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“
Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.
„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“
Jak dějiny posuzuje jedinec, je jeho věc, ale události často z některých jedinců vytvoří hrdiny. Jenže vy jste historii nepoznal, takže si můžete vytvořit svůj vlastní pohled.
Jenže bohužel z historie si berou ponaučení nejen slušní lidé, ale i ti zlí. Takže pro někoho je hrdinou i záporný jedinec. Proto nejde oddělit události o tzv. hrdinů.
Něco v mých otázkách.