Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 17:12

„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“

Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan

https://books­.google.cz/bo­oks?id=OFHk8JPcZi4C&p­g=PA340&lpg=PA340&dq=O+l­epší+budoucnos­ti+pečují+poli­tici,+o++lepší+mi­nulost+histori­ci,++o++lepší+pří­tomnost+noviná­ři-++Ž.+Petan&sou­rce=bl&ots=44GU­i3yJL2&sig=AC­fU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=­X&ved=2ahUKEwi­buIvIxL3oAhWEj­KQKHWoLCFkQ6A­EwAHoECAoQAQ#v=o­nepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep

Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny.

Navíc je určitá skutečnost, jinak o ní bude vyprávět přímý účastník, jiný z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně.

Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní siltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu. Na druhé stsraně zase subjektivizace zase přeceňuje subjektivní přístup..

Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události, příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví dál.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.březen 17:20

„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“

Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan

https://books­.google.cz/bo­oks?id=OFHk8JPcZi4C&p­g=PA340&lpg=PA340&dq=O+l­epší+budoucnos­ti+pečují+poli­tici,+o++lepší+mi­nulost+histori­ci,++o++lepší+pří­tomnost+noviná­ři-++Ž.+Petan&sou­rce=bl&ots=44GU­i3yJL2&sig=AC­fU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=­X&ved=2ahUKEwi­buIvIxL3oAhWEj­KQKHWoLCFkQ6A­EwAHoECAoQAQ#v=o­nepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep

Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .

Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .

Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..

Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.

Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události, příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví dál.

Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke

„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“

Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/meli-cesi-podle-historiku-holubici-povahu-ci-byli-drsnymi-bojovniky-jiz-sli-za-svym-cilem-a-neustupovali-jako-dnes

„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 9:55

„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“

Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan

https://books­.google.cz/bo­oks?id=OFHk8JPcZi4C&p­g=PA340&lpg=PA340&dq=O+l­epší+budoucnos­ti+pečují+poli­tici,+o++lepší+mi­nulost+histori­ci,++o++lepší+pří­tomnost+noviná­ři-++Ž.+Petan&sou­rce=bl&ots=44GU­i3yJL2&sig=AC­fU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=­X&ved=2ahUKEwi­buIvIxL3oAhWEj­KQKHWoLCFkQ6A­EwAHoECAoQAQ#v=o­nepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep

Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .

Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .

Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sltuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..

Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.

Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události, příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví dál.

Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke

„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“

Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/meli-cesi-podle-historiku-holubici-povahu-ci-byli-drsnymi-bojovniky-jiz-sli-za-svym-cilem-a-neustupovali-jako-dnes

„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“

Jak dějiny posuzuje jedinec, je jeho věc, ale události často z některých jedinců vytvoří hrdiny. Jenže vy jste historii nepoznal, takže si můžete vytvořit svůj vlastní pohled.

Jenže bohužel z historie si berou ponaučení nejen slušní lidé, ale i ti zlí. Takže pro někoho je hrdinou i záporný jedinec. Proto nejde oddělit události o tzv. hrdinů.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 10:09

„Je třeba si uvědomilt, že minulost se mění podle přítomnosti, Změní-li se přítomnost, změní se i názor na minulost. B. Martinů“

Z toho vyplývá, že o lepší budoucnosti pečují politici, o lepší minulost historici, o lepší přítomnost novináři-" Ž. Petan

https://books­.google.cz/bo­oks?id=OFHk8JPcZi4C&p­g=PA340&lpg=PA340&dq=O+l­epší+budoucnos­ti+pečují+poli­tici,+o++lepší+mi­nulost+histori­ci,++o++lepší+pří­tomnost+noviná­ři-++Ž.+Petan&sou­rce=bl&ots=44GU­i3yJL2&sig=AC­fU3U3EuMOWGt7Gjlf2LgkDH-sZNvxIeg&hl=cs&sa=­X&ved=2ahUKEwi­buIvIxL3oAhWEj­KQKHWoLCFkQ6A­EwAHoECAoQAQ#v=o­nepage&q=O lepší budoucnosti pečují politici%2C o%20 lep

Vezměte si interpretaci VŘSR,. tzv. únorového vítězství, politické procesy. znárodnění atd. Uvádím jen novodobé dějiny, názor na Zdeňka Nejedlého, nebo na spisovatele v době normalizace a po r. 1989. .

Navíc o určité skutečnosti jinak bude vyprávět přímý účastník, jinak někdo z doslechu., který třeba straní určité skupině či politické straně. Později někdo nerozliší, zda je událost pravdivá, proto se stále dovídáme něco nového. .

Měla by platit objektivizace, tj. vykreslení objektivní sotuace bez vlastních názorů, pokud nejde o úvahu., nestrannost. Na druhé straně zase subjektivizace přeceňuje subjektivní přístup..

Co člověk, to jiný pohled na skutečnost.

Co je objektivní? Jsou přece tři stránky zachycení události, příběhu – pravda, vyprávění jednoho a toho, kdo příběh vypráví dál.

Máte-li zájem, podívejte se na mé otázky.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/o-nasi-historii-se-pisi-pravdy-legendy-
polopravdy-lzi-ktere-udalosti-povazujete-za-pravdive-a-ktere-za-myticke

„O naší historii se píší pravdy, legendy, polopravdy, lži. Které události považujete za pravdivé a které za mýtické?“

Ještě jedna k líčení vlastností Čechů.

https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/meli-cesi-podle-historiku-holubici-povahu-ci-byli-drsnymi-bojovniky-jiz-sli-za-svym-cilem-a-neustupovali-jako-dnes

„Měli Češi podle historiků holubičí povahu, či byli drsnými bojovníky, již šli za svým cílem a neustupovali jako dnes?“

Jak dějiny posuzuje jedinec, je jeho věc, ale události často z některých jedinců vytvoří hrdiny. Jenže vy jste historii nepoznal, takže si můžete vytvořit svůj vlastní pohled.

Jenže bohužel z historie si berou ponaučení nejen slušní lidé, ale i ti zlí. Takže pro někoho je hrdinou i záporný jedinec. Proto nejde oddělit události o tzv. hrdinů.

Něco v mých otázkách.