Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.březen 9:10

Ano občas se mi to stalo ale téměř nikdy za to nemohl thunderbird. Vždy to bylo jen tím, že buď můj ISP (poskytovatel internetového připojení) změnil adresu odchozího serveru SMTP nebo změnil mé přihlašovací údaje, takže autorizace na server odchozí pošty nemohla proběhnout správně. Tipnul bych si, že to bude jeden z těch dvou důvodů, prověř adresu SMTP serveru a autorizační údaje, které máš v thunderbirdu uvedené.

To že funguje příchozí a ne odchozí (či naopak) je dáno čím že příchozí i odchozí poštu obvykle řeší dva různé servery a dva různé protokoly. Příchozí poštu řešíme přes POP3 nebo IMAP, odchozí pak přes SMTP … málo kdy vypadnou všechny současně 🙂

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.březen 9:12

Ano občas se mi to stalo ale téměř nikdy za to nemohl thunderbird. Vždy to bylo jen tím, že buď můj ISP (poskytovatel internetového připojení) plánovaně změnil adresu odchozího serveru SMTP (s tím že sice varoval dopředu ale já si varování i tak nevšiml) nebo došlo ke změně přihlašovacích údajů a bylo potřeba je zadat nově pochopitelně i do thunderbirdu.

Tipnul bych si, že to bude jeden z těch dvou důvodů, prověř adresu SMTP serveru a autorizační údaje, které máš v thunderbirdu uvedené. K prověření můžeš použít webový tester https://www.smtper­.net/