Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.únor 7:47

supermarkety se naučili novou metodu jak ušetřit na slevách. Tzn. jak vám nedat slevu na něco co byste stejně koupili i bez slevy nebo jak vám dát slevu pouze na to co je cenově zakotveno výše než běžné produkty dané kategorie které kupujete takže vlastně neušetříte stejně nic. Proto přichází s novými věrnostními kartami, návaznými aplikacemi které zkoumají vaše konkrétní nákupy a vystavují slevové kupony na míru každému konkrétnímu zákazníkovi. Opakuji cílem není vás o to víc potěšit, cílem je na vás ušetřit a nedat vám slevu v případech které se supermarketu nevyplatí. Uvedu příklad, typickým spouštěčem nákupu je sleva na mléko za 9.90, ne u každého to ale funguje, mnozí na tuto slevu kašlou a do supermarketu je naláká spíš sleva na něco exotičtějšího, a tak logicky jednomu zákazníkovi byste rádi dali slevu na mléko ale tomu druhému už ne, tomu druhému byste rádi dali slevu na kuskus ale mléko byste mu rádi naúčtovali v plné ceně, a právě o to jde … výhodné to je pro supermarkety, pro klienty ne.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.únor 7:49

supermarkety se naučili novou metodu jak ušetřit na slevách. Tzn. jak vám nedat slevu na něco co byste stejně koupili i bez slevy nebo jak vám dát slevu pouze na to co je cenově zakotveno výše než běžné produkty dané kategorie které kupujete takže vlastně neušetříte stejně nic. Proto přichází s novými věrnostními kartami, návaznými aplikacemi které zkoumají vaše konkrétní nákupy a vystavují slevové kupony na míru každému konkrétnímu zákazníkovi. Opakuji cílem není vás o to víc potěšit, cílem je na vás ušetřit a nedat vám slevu v případech které se supermarketu nevyplatí, protože v případě konkrétního spotřebitele je taková sleva jen zbytečnou ztrátou která neplnila svůj zamýšlený účel (tj. nebyla motivátorem ke zvýšení obvyklé cenové hladiny v rámci dané skupny zboží a nebyla spouštěčem celého nákupu). Uvedu příklad, typickým spouštěčem nákupu je sleva na mléko za 9.90, ne u každého to ale funguje, mnozí na tuto slevu kašlou a do supermarketu je naláká spíš sleva na něco exotičtějšího, a tak logicky jednomu zákazníkovi byste rádi dali slevu na mléko ale tomu druhému už ne, tomu druhému byste rádi dali slevu na kuskus ale mléko byste mu rádi naúčtovali v plné ceně, a právě o to jde … výhodné to je pro supermarkety, pro klienty ne.