Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.leden 11:44

Jejich reakce je rozhodně přemrštěná, na druhou stranu je ale od tebe nefér, že si negativně hodnotil transakci jen proto že dodrželi podmínky se kterými jsi byl předem seznámen a se kterými si souhlasil. To tvé negativní hodnocení nebylo v pořádku pokud dodrželi předem daný termín doručení. Na druhou stranu holt je to jen na tobě jak je ohodnotíš a nezmění to nikdo tady ani oni sami. Nechápu proč po tobě za negativní hodnocení tak vyjeli, to jim přece nemůže pomoct.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.leden 11:46

Jejich reakce je rozhodně přemrštěná, na druhou stranu je ale od tebe nefér, že si negativně hodnotil transakci jen proto že dodrželi podmínky se kterými jsi byl předem seznámen a se kterými si souhlasil. To tvé negativní hodnocení nebylo v pořádku pokud dodrželi předem daný termín doručení. Na druhou stranu holt je to jen na tobě jak je ohodnotíš a nezmění to nikdo tady ani oni sami. Nechápu proč po tobě za negativní hodnocení tak vyjeli, to jim přece nemůže pomoct.

Nicméně toto je celkem pozitivní důsledek tohože hodnocení eshopů probíhá nezávisle na těch eshopech a že mnozí další klienti se rozhodují kde nakoupí právě podle těchto hodnocení … což je celkově super, jen houšť 🙂