Edison
Odpověděl/a – 22.prosinec 20:40
Takže ne reklamace!
- Především prodejci můžeš napsat majla.
- Na stránkách mají obchodní podmínky a v nich toto uvedeno – ze
zákona.
- Prodejci mívají na stránkách i formulář k tomu.
- Vzorů je plný internet, není problém použít formulář kteréhokoli
prodejce, nebo jej spíše opsat.
- Je potřeba se seznámit s tím, které druhy zboží je možno takto
vlastně vracet, neplatí to naprosto univerzálně.
- Je potřeba mít původní v zásadě nepoškozený – nikoli
neotevřený – obal, nikoli obal zásilky.
- Zabalit a poslat. Pozor, při zpětném zaslání NENÍ nárok na úhradu,
oproti reklamaci, při reklamaci jde o náklady spojené s vadou výrobku,
které mohou dokonce mnohonásobně převýšit cenu výrobku, třeba když
v důsledku vadného výrobku dojde k dalším škodám.
…
Zdroj: https://www.google.cz/search?q=vr%C3%A1cen%C3%AD+zbo%C5%BE%C3%AD+ve+lh%C5%AFt%C4%9B+14+dn%C5%AF&ie=utf-8&oe=utf-8&lr=lang_cs