Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.prosinec 20:38

Takže ne reklamace!

  1. Především prodejci můžeš napsat majla.
  2. Na stránkách mají obchodní podmínky a v nich toto uvedeno – ze zákona.
  3. Prodejci mívají na stránkách i formulář k tomu.
  4. Vzorů je plný internet, není problém použít formulář kteréhokoli prodejce, nebo jej spíše opsat.
  5. Je potřeba se seznámit s tím, které druhy zboží je možno takto vlastně vracet, neplatí to naprosto univerzálně.
  6. Je potřeba mít původní v zásadě nepoškozený – nikoli neotevřený – obal, nikoli obal zásilky.

Zdroj: https://www.google.cz/search?q=vr%C3%A1cen%C3%AD+zbo%C5%BE%C3%AD+ve+lh%C5%AFt%C4%9B+14+dn%C5%AF&ie=utf-8&oe=utf-8&lr=lang_cs

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.prosinec 20:40

Takže ne reklamace!

  1. Především prodejci můžeš napsat majla.
  2. Na stránkách mají obchodní podmínky a v nich toto uvedeno – ze zákona.
  3. Prodejci mívají na stránkách i formulář k tomu.
  4. Vzorů je plný internet, není problém použít formulář kteréhokoli prodejce, nebo jej spíše opsat.
  5. Je potřeba se seznámit s tím, které druhy zboží je možno takto vlastně vracet, neplatí to naprosto univerzálně.
  6. Je potřeba mít původní v zásadě nepoškozený – nikoli neotevřený – obal, nikoli obal zásilky.
  7. Zabalit a poslat. Pozor, při zpětném zaslání NENÍ nárok na úhradu, oproti reklamaci, při reklamaci jde o náklady spojené s vadou výrobku, které mohou dokonce mnohonásobně převýšit cenu výrobku, třeba když v důsledku vadného výrobku dojde k dalším škodám.

Zdroj: https://www.google.cz/search?q=vr%C3%A1cen%C3%AD+zbo%C5%BE%C3%AD+ve+lh%C5%AFt%C4%9B+14+dn%C5%AF&ie=utf-8&oe=utf-8&lr=lang_cs