Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 15:35

zákaznické karty reálně žádnou výhodu nepředstavují. Vždy jsou nastaveny tak abyste velkou část výhod nevyužil, nebo na ně zapomněl. Zásadní nedostatek a kámen úrazu každé slevové karty je pak v tom, že vás už jen držení takové karty motivuje upřednostňovat dodavatele, kteří často i se slevou produkt nabízí dráž, než jiné eshopy v běžných cenách. Je to prostě jen pastička, kterou se obchodníci naučili používat na školeních „Jak úspěšně prodávat i předražené zboží“.

Ty zdánlivě horentní slevy jsou tak téměř výhradně na zboží které by jinak v cenové konkurenci s jinými produkty neobstálo a jednoduše se musí prodávat s nějakou slevou vždy. Mnozí klienti z toho pak mají radost, že nakoupili tak dobře a už je netrápí že si běžnou cenu neověřili u jiného obchodníka.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 15:38

zákaznické karty reálně žádnou výhodu nepředstavují. Vždy jsou nastaveny tak abyste velkou část výhod nevyužil, nebo na ně zapomněl. Zásadní nedostatek a kámen úrazu každé slevové karty je pak v tom, že vás už jen držení takové karty motivuje upřednostňovat dodavatele, kteří často i se slevou produkt nabízí dráž, než jiné eshopy v běžných cenách. Je to prostě jen pastička, kterou se obchodníci naučili používat na školeních „Jak úspěšně prodávat i předražené zboží“.

Ty zdánlivě horentní slevy jsou tak téměř výhradně na zboží které by jinak v cenové konkurenci s jinými produkty neobstálo a jednoduše se musí prodávat s nějakou slevou vždy. Mnozí klienti z toho pak mají radost, že nakoupili tak dobře a už je netrápí že si běžnou cenu neověřili u jiného obchodníka.

Dobrý příklad jsou slevové inkarty ČD, tam máte pocit že ušetříte majlant, jenže vždy počítáte že vlakem pojedete pokaždé (třeba do práce) a neuvažujete že jsou tam svátky, dovolené, prázdniny, že občas taky potřebujete jet autemkvůli většímu zavazadlu, že jako držitelé takové karty se automaticky vyhýbáte nabídkám konkurenčních dopravců a vůbec je neberete v úvahu, váš dopravce kterému jste se tak de fakto upsal se nemusí cítit konkurencí ohrožen a své ceny se nebojí zvyšovat, atd atd … a to vše se nakonec promítne do toho, že výsledná sleva ani zdaleka není tak velká jak se na počátku mohlo zdát.