anonym
Odpověděl/a – 31.červenec 11:34
Základem je cenová politika nastavena dlouhodobě tak, že i levné věci s touto značkou musíte koupit draho. Čím více vejde do povědomí že příslušná značka nabízí totéž co konkurence jen 5× dráž tím více se na ní lepí ti co touží po uznání za to čeho dosáhli v rovině osobní ekonomické prosperity.
Není to ale vůbec jednoduché, abyste mohli být dlouhodobě nevýhodní a přesto nezbankrotovat chce to opravdu velké investice do marketingu.
anonym
Odpověděl/a – 31.červenec 11:35
Základem je cenová politika nastavena dlouhodobě tak, že i levné věci s touto značkou musíte koupit draho. Čím více vejde do povědomí že příslušná značka nabízí totéž co konkurence jen 5× dráž tím více se na ní lepí ti co touží po uznání za to čeho dosáhli v rovině osobní ekonomické prosperity.
Není to ale vůbec jednoduché, abyste mohli být dlouhodobě cenově nevýhodní a přesto pod tlakem konkurence nezbankrotovat chce to opravdu enormní investice do marketingu a často zapojit a přiživovat určitý kult osobnosti a nadřazenosti.