Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.červenec 13:07

Nějak nechápu, co řešíte.

1. Definici přívlastku máte chybnou.

Napsala jste: "Přívlastek je rozvíjející větný člen, který, je shodný /neshodný . neshodný…

Bohužel, jste neuvedla,. , s čím je shodný., nebo proč je neshodný., čím se liš, co vyjadřuje. atd. .

Důležité je, že Pk je rozvíjející větný člen, který je závislý na podstatném jméně (rozvíjí ho) – vztah může být vyjádřený shodou nebo rekcí.

  1. Rozhodující je také valence – schopnost slova (sloveesa) vázat na sebe větné členy s určitým významem a možnýcm tvarem. , doplňovat, upřesňova význam.
  2. Je třeba si uvědomit, že slovamkají významy, lexikální a významy gramatické.

Když tvoříte výpověď (větu), rozhodující je i aktuální členění větné = postavení v souvislém textu.

Věty o motivaci – obě výpovědi mají stejné východisko, jenže jádro výpovědí je jiné.

Takže jste změnila jádro a věta se chápe jinak.

Samozřejmě význam výpovědi můžete rozšiřovat přidávním několik předmětů, příslvoečných ručení atd. Význam cháýpeme jako celek.

Uvědomte si, že máme věty jednoduché, rozvité, jednočlené, dvojčlenné atd. Mezi slovy vznikají syntaktické vztahy, větné členy, které plní určitou funkci.

Proto musíte brát významy postupně, zda spolu souvisejí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.červenec 13:31

Nějak nechápu, co řešíte.

1. Definici přívlastku máte chybnou.

Napsala jste: "Přívlastek je rozvíjející větný člen, který, je shodný /neshodný … .

Bohužel, jste neuvedla, , s čím je shodný., nebo proč je neshodný., čím se liší, co vyjadřuje. atd. . Společný význam je pro oba přívlastky, ale i pro Pt, Pum atd., že jde o rozvíjející větné členy, Ale pro jejich upřesnění je třeba přidat podmínky atd.

Důležité je, že Pk je rozvíjející větný člen, který je závislý na podstatném jméně (rozvíjí ho) – vztah může být vyjádřený shodou nebo rekcí. Z definice vidíte, že se od sebe liší.

  1. Rozhodující je také valence – schopnost slova (slovesa) vázat na sebe větné členy s určitým významem a možným tvarem. , doplňovat, upřesňovat význam.
  2. Je třeba si uvědomit, že slova mají ýznamy, lexikální a významy gramatické.

Když tvoříte výpověď (větu), rozhodující je i aktuální členění větné = postavení v souvislém textu.

Věty o motivaci – obě výpovědi mají stejné východisko, jenže jádro výpovědí je jiné.

Takže jste změnila jádro a věta se chápe jinak.

Samozřejmě význam výpovědi můžete rozšiřovat přidávním několik předmětů, příslvoečných ručení atd. Význam cháýpeme jako celek.

Uvědomte si, že máme věty jednoduché, rozvité, jednočlené, dvojčlenné atd. Mezi slovy vznikají syntaktické vztahy, větné členy, které plní určitou funkci.

Proto musíte brát významy postupně, zda spolu souvisejí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.červenec 18:04

Nějak nechápu, co řešíte.

1. Definici přívlastku máte chybnou.

Napsala jste: "Přívlastek je rozvíjející větný člen, který, je shodný /neshodný … .

Bohužel, jste neuvedla, , s čím je shodný., nebo proč je neshodný., čím se liší, co vyjadřuje. atd. . Společný význam je pro oba přívlastky, ale i pro Pt, Pum atd., že jde o rozvíjející větné členy, Ale pro jejich upřesnění je třeba přidat podmínky atd.

Důležité je, že Pk je rozvíjející větný člen, který je závislý na podstatném jméně (rozvíjí ho) – vztah může být vyjádřený shodou nebo rekcí. Z definice vidíte, že se od sebe liší.

  1. Rozhodující je také valence – schopnost slova (slovesa) vázat na sebe větné členy s určitým významem a možným tvarem. , doplňovat, upřesňovat význam.
  2. Je třeba si uvědomit, že slova mají významy, lexikální a významy gramatické.

Když tvoříte výpověď (větu), rozhodující je i aktuální členění větné = postavení v souvislém textu.

Věty o motivaci – obě výpovědi mají stejné východisko, jenže jádro výpovědí je jiné.

Takže jste změnila jádro a věta se chápe jinak.

Samozřejmě význam výpovědi můžete rozšiřovat přidáním několika předmětů, příslovečných určení atd. Význam chápeme jako celek.

Uvědomte si, že máme věty jednoduché, rozvité, jednočlenné, dvojčlenné atd. Mezi slovy vznikají syntaktické vztahy, větné členy, které plní určitou funkci.

Proto musíte brát významy postupně, zda spolu souvisejí.