Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 10:51

Klidně bych si vsadil úspory na to že FAA spolu s Boeingem budou tlačit na to aby stroje mohly do vzduchu před hlavní sezónou a že to protlačí i přes případná rizika. Jde o opravdu hodně peněz. Sám bych ale do Boeingu 737 MAX (přinejmenším v tomto roce) rozhodně svou rodinu neposadil. Nezdá se totiž že by Boeing měl v plánu dodávat systém pro monitoring senzorů, který by upozornil na nesoulad v jejich datech do základní výbavy všech letadel, dodává je pouze za příplatek 🙂

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 10:55

Klidně bych si vsadil úspory na to že FAA i Boeing budou společně tlačit na to aby stroje mohly do vzduchu před hlavní sezónou a že to úspěšně protlačí i přes případná rizika. Jde o opravdu hodně peněz. Sám bych ale do Boeingu 737 MAX (přinejmenším v tomto roce) rozhodně svou rodinu neposadil. Nezdá se totiž že by Boeing měl v plánu dodávat systém pro monitoring senzorů, který by upozornil na nesoulad v jejich datech do základní výbavy všech letadel – dodává je pouze za příplatek. A záplaty softwarových chyb vyžadují velmi důkladná testování která se prostě nedají přeskočit/urychlit – jako vývojář software vím že se v komerční sféře důkladné testování software velmi často odsouvá „na jindy“ zvlášť když hořící termíny tlačí na samotnou životaschopnost firmy, ale v tomto případě by se uspěchat rozhodně neměly, protože v softwaru velmi snadno s opravou jedné chyby vytvoříte chybu jinou a jen důkladné testování má možnost do odhalit 🙂