Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 10:04

České státní zakázky (nebo zakázky státních podniků to už je v podstatě stejná úroveň kvality vedení) bývají často mimořádně předražené. Proto například výstavba tratí pro rychlovlaky má podle odhadů ČD stát v přístích 20 letech český rozpočet téměř 600 miliard. Problém tedy není rychlost sama o sobě, ale kde na to vůbec vzít …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 10:06

České státní zakázky (nebo zakázky státních podniků to už je v podstatě stejná úroveň kvality vedení) bývají často mimořádně předražené. Proto například výstavba tratí pro rychlovlaky má podle odhadů ČD stát v přístích 20 letech český rozpočet téměř 600 miliard. Problém tedy není rychlost výstavby sama o sobě, ale spíš kde na to vůbec vzít … tohle jsou naprosto šílené částky, které mohou nějak usměrnit snad jen evropské dotace který většinu pokryjí, a zajistit takové objemy prostředků z evropského rozpočtu to je běh na dlouhou trať, tam vzniká to zpomalení.