Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 11:51

„Náš zákazník – náš pán“, vyslovil Tomáš Baťa..

„Nejméně spokojený zákazník je nejlepším zdrojem poučení.“, tvrdí Bill Gates .

--
Co vás zajímá? Otázka je nedostačující., i když jste uvedla kategorii Tresní právo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.srpen 12:00

„Náš zákazník – náš pán“, vyslovil Tomáš Baťa.. Tento slogan nebyl pro něho frází, snažil se zákazníkům nabídnout víc, než žádali. Také tzv. „baťovská cena“ lákala zákazníky. ta se dnes uplatňuje, nezaplatím Kč 100, ale 99 Kč.

Možná někteří obchodníci jednají podobně jako Baťa, jiní nikoliv. Občas se setkávám s oběma typy.

„Nejméně spokojený zákazník je nejlepším zdrojem poučení.“, tvrdí Bill Gates .

Gates. Místo nemáme, nevím, reguje – zatím nemáme, zatím nevím … takže zaměřuje se spíš na ty, kteří jsou nespokojení. Snaží se podle toho chovat, aby číslo spokojejných bylo nejvyšší … přece chybami se člověk učí …

Co vás zajímá? Otázka je nedostačující., i když jste uvedla kategorii Tresní právo.