Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.červenec 10:55

„Od počátku se do středu volantu a blízkosti věnce soustřeďovaly ovládací páčky, palcem se zpravidla přidával plyn, s měnící se rychlostí i charakterem trati (do kopce – po rovině – z kopce) bylo třeba korigovat předstih zážehu a u starších vozidel s odpařovacím karburátorem také bohatost směsi v závislosti na teplotě motoru i vzduchu. “

Zdroj: http://veteran.auto.cz/clanek/212/volant-misto-oprati

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.červenec 10:58

„Od počátku se do středu volantu a blízkosti věnce soustřeďovaly ovládací páčky, palcem se zpravidla přidával plyn, s měnící se rychlostí i charakterem trati (do kopce – po rovině – z kopce) bylo třeba korigovat předstih zážehu a u starších vozidel s odpařovacím karburátorem také bohatost směsi v závislosti na teplotě motoru i vzduchu. “

Potvrzují to i další zdroje: http://veteran­.auto.cz/gale­rie/testy/6/ber­liet-l-14?foto=8

Zdroj: http://veteran.auto.cz/clanek/212/volant-misto-oprati