Odpověděl/a – 31.červenec 10:55
„Od počátku se do středu volantu a blízkosti věnce soustřeďovaly ovládací páčky, palcem se zpravidla přidával plyn, s měnící se rychlostí i charakterem trati (do kopce – po rovině – z kopce) bylo třeba korigovat předstih zážehu a u starších vozidel s odpařovacím karburátorem také bohatost směsi v závislosti na teplotě motoru i vzduchu. “
Zdroj: http://veteran.auto.cz/clanek/212/volant-misto-oprati
Odpověděl/a – 31.červenec 10:58
„Od počátku se do středu volantu a blízkosti věnce soustřeďovaly ovládací páčky, palcem se zpravidla přidával plyn, s měnící se rychlostí i charakterem trati (do kopce – po rovině – z kopce) bylo třeba korigovat předstih zážehu a u starších vozidel s odpařovacím karburátorem také bohatost směsi v závislosti na teplotě motoru i vzduchu. “
Potvrzují to i další zdroje: http://veteran.auto.cz/galerie/testy/6/berliet-l-14?foto=8
Zdroj: http://veteran.auto.cz/clanek/212/volant-misto-oprati