Odpověděl/a – 18.červen 18:46
"Za korporátní barvu byla vybrána žlutá barva „new-yorských
taxíků“, kterou majitel Radim Jančura zvolil, protože je kontrastní
k častému zamračenému českému počasí.´
Žlutá barva má ale i hlubokou symboliku – značí dynamickou pohybovou energii, touhu po rozvíjení se, působí vesele a otevřeně a upoutává pozornost."
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra marketingové komunikace a PR
Tereza Bílková
Analýza marketingové komunikace firmy
STUDENT AGENCY se zaměřením na
rozšiřování produktového portfolia
Bakalářská práce
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Z6qzkZAq7zgJ:https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/130027989/%3Flang%3Dcs+&cd=13&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-b
Odpověděl/a – 18.červen 18:50
Jde o barvu autobusů, protože v práci se autorka zmiňuje, že vstup vlaků. RegioJet se plánuje n 2. polovinu r. 2011. Práci psala dříve.
"Za korporátní barvu byla vybrána žlutá barva „new-yorských
taxíků“, kterou majitel Radim Jančura zvolil, protože je kontrastní
k častému zamračenému českému počasí.´
Žlutá barva má ale i hlubokou symboliku – značí dynamickou pohybovou energii, touhu po rozvíjení se, působí vesele a otevřeně a upoutává pozornost."
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra marketingové komunikace a PR
Tereza Bílková
Analýza marketingové komunikace firmy
STUDENT AGENCY se zaměřením na
rozšiřování produktového portfolia
Bakalářská práce
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Z6qzkZAq7zgJ:https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/130027989/%3Flang%3Dcs+&cd=13&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-b