Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.červen 18:46

"Za korporátní barvu byla vybrána žlutá barva „new-yorských taxíků“, kterou majitel Radim Jančura zvolil, protože je kontrastní
k častému zamračenému českému počasí.´

Žlutá barva má ale i hlubokou symboliku – značí dynamickou pohybovou energii, touhu po rozvíjení se, působí vesele a otevřeně a upoutává pozornost."

UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra marketingové komunikace a PR
Tereza Bílková
Analýza marketingové komunikace firmy
STUDENT AGENCY se zaměřením na
rozšiřování produktového portfolia
Bakalářská práce
https://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:Z6qzkZAq7zgJ:­https://is.cu­ni.cz/webapps/zzp/dow­nload/130027989­/%3Flang%3Dcs+&cd=1­3&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&cl­ient=firefox-b

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.červen 18:50

Jde o barvu autobusů, protože v práci se autorka zmiňuje, že vstup vlaků. RegioJet se plánuje n 2. polovinu r. 2011. Práci psala dříve.

"Za korporátní barvu byla vybrána žlutá barva „new-yorských taxíků“, kterou majitel Radim Jančura zvolil, protože je kontrastní
k častému zamračenému českému počasí.´

Žlutá barva má ale i hlubokou symboliku – značí dynamickou pohybovou energii, touhu po rozvíjení se, působí vesele a otevřeně a upoutává pozornost."

UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD
Institut komunikačních studií a žurnalistiky
Katedra marketingové komunikace a PR
Tereza Bílková
Analýza marketingové komunikace firmy
STUDENT AGENCY se zaměřením na
rozšiřování produktového portfolia
Bakalářská práce
https://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:Z6qzkZAq7zgJ:­https://is.cu­ni.cz/webapps/zzp/dow­nload/130027989­/%3Flang%3Dcs+&cd=1­3&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&cl­ient=firefox-b