Odpověděl/a – 26.duben 15:21
Netroufnu si odhadnout. Záleží na tom, o který druh myšlení vám jde. Domnívám, že o svůj píseček se stará dost lidí, hrabe na něm a nikou nedá kyblíček. Takže sobecké, egoistické myšlení určitě existuuje…
Ale s jiným druhým myšlení – jak získat vědomoti, mít určité váýhody atd., myšlení často bolí. Bolí poznávat i věci nové. Začíná to už ve škole, kdy se žáci a studenti snaží získat pěkné známky bez myšlenkové námahy a jdou cestou nejmenšího odporu.
Nebo je snazší zapnout PC, zeptat se na školní úkol či spíš „rozkázat“ – vypracujte. Myslím si, že by nemohlo ani dostat palicí po hlavě, aby se mnohým rozbřesklo.. Chybí motivace – já chci, ale nemusím…
Dá se říct, že myšlení chybí i v jiných oblastech., ale to nechci rozvádět.
" Lev Nikolajevič Tolstoj
Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel
naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší
hodnotu má celý zlomek.
Odpověděl/a – 26.duben 15:24
Netroufnu si odhadnout. Záleží na tom, o který druh myšlení vám jde. Domnívám, že o svůj píseček se stará dost lidí, hrabe na něm a nikomu nedá kyblíček. Takže sobecké, egoistické myšlení určitě existuje. u velké části společnosti …
Ale s jiným druhým myšlení – jak získat vědomosti, něco se naučit, poimájhat atd., toto myšlení často bolí. Bolí poznávat i věci nové. Začíná to už ve škole, kdy se žáci a studenti snaží získat pěkné známky bez myšlenkové námahy a jdou cestou nejmenšího odporu.
Není snazší zapnout PC, zeptat se na školní úkol či spíš „rozkázat“ – vypracujte!. Myslím si, že by nemohlo ani uhodit palicí po hlavě, aby se mnohým rozbřesklo.. Chybí motivace – já chci, ale nemusím…
Dá se říct, že myšlení chybí i v jiných oblastech., ale to nechci rozvádět.
" Lev Nikolajevič Tolstoj
Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel
naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší
hodnotu má celý zlomek.
Odpověděl/a – 26.duben 17:50
Netroufnu si odhadnout. Záleží na tom, o který druh myšlení vám jde. Domnívám, že o svůj píseček se stará dost lidí, hrabe na něm a nikomu nedá kyblíček. Takže sobecké, egoistické myšlení určitě existuje u velké části společnosti …
Ale s jiným druhem myšlení – jak získat vědomosti, něco se naučit, pomáhat atd. – toto myšlení často bolí. Bolí poznávat i věci nové. Začíná to už ve škole, kdy se žáci a studenti snaží získat pěkné známky bez myšlenkové námahy a jdou cestou nejmenšího odporu.
Není snazší zapnout PC, zeptat se na školní úkol či spíš „rozkázat“ – vypracujte!. Myslím si, že by nemohlo ani uhodit palicí po hlavě, aby se mnohým rozbřesklo., pokud nemá v hlavě kámen mudrců. Chybí motivace – já chci, ale nemusím…
Dá se říct, že myšlení chybí i v jiných oblastech., ale to nechci rozvádět.
" Lev Nikolajevič Tolstoj
Člověk se podobá zlomku: čitatel říká, jaký vskutku je, a jmenovatel
naznačuje, co si o sobě myslí. Čím větší je jmenovatel, tím menší
hodnotu má celý zlomek.