Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.duben 11:52

Protože vše se vyvíjí pozvolna a postupně.

Také už máme dnes technologii na to aby automobily dokázaly najet na dálnice, které by nemusely být betonové ale kolejové a tím při cestování na dlouhé vzdálenosti výrazně snížit valivý odpor, spotřebu benzínu, nutnost koncentrace řidiče, zvýšit rychlost a zlepšit aerodinamiku díky vzájemnému zaklínění automobilů do souvislé dlouhé soupravy putující stejným směrem rozrážející vzduch jen na svém čele. To vše by šlo, bylo by to výhodnější, i takové kolejové dálnice by zřejmě byly levnější, přesto to tak nemáme a málo který řidič dnes pomyslí na to, že by to jednou mohlo být možné. …

zkrátka někdy nestačí jen mít nápad, od první myšlenky k masovému praktickému prosazení vede cesta dlouhá klidně stovky let …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.duben 11:54

Protože vše se vyvíjí pozvolna a postupně. I když je vývoj takřka dokončen a postupy optimální postupy existují a jsou popsány může trvat neméně dlouho než se prosadí a překonají existující návyky a zvyklosti.

Také už máme dnes technologii na to aby automobily dokázaly najet na dálnice, které by nemusely být betonové ale kolejové a tím při cestování na dlouhé vzdálenosti výrazně snížit valivý odpor, spotřebu benzínu, nutnost koncentrace řidiče, zvýšit rychlost a zlepšit aerodinamiku díky vzájemnému zaklínění automobilů do souvislé dlouhé soupravy putující stejným směrem rozrážející vzduch jen na svém čele. To vše by šlo, bylo by to výhodnější, i takové kolejové dálnice by zřejmě byly levnější, přesto to tak nemáme a málo který řidič dnes pomyslí na to, že by to jednou mohlo být možné. …

zkrátka někdy nestačí jen mít nápad, od první myšlenky k masovému praktickému prosazení vede cesta dlouhá klidně stovky let …