Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 17:18

Protože jsem žila na dědině, bylo zvykem zdravit všechny starší protože se většinou všichni znali.

Často se mně stalo, že někteří odspoělí už z dálky na mě volali dříve, než jsem je pozdravila. Takže s pozdravem jsme prohodili několik slov.

Dnes jezdím do rodné obce na hřbitov, cesta vede kolem školy, jsem překvapená, že mně některé děti pozdraví, i když mě neznají.

Ale z pozdravu školáků je vidět, že si neuvědomují, k čemu slouží pozdrav.
Zřejmě jsou naučeni ze školy – zdravit, ale jim jakési vcítění, projev zdvořilost atd.

Většina těch, které zdraví, dětem neodpoví – pozdravu a projev a jakýxi projev úcty neocení. To možná vede k tomu, že děti přstanou zdravit.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 17:23

Protože jsem žila na dědině, bylo zvykem zdravit všechny starší, protože se většinou všichni znali.

Často se mně stalo, že někteří dospoělí už z dálky na mě volali dříve, než jsem je pozdravila. Takže s pozdravem jsme prohodili několik slov.

Dnes jezdím do rodné obce na hřbitov, cesta vede kolem školy, jsem překvapená, že mně některé děti pozdraví, i když mě neznají.

Ale z pozdravu školáků je vidět, že si neuvědomují, k čemu slouží pozdrav.
Zřejmě jsou naučeni ze školy – zdravit, ale cyhbí jim jakési vcítění, projev zdvořilosit , upřímnosti t či jak to nazvat atd. Jsou to jakési automaty.

Většina dospělých, , které děti zdraví, jim neodpoví – pozdrav jako projev úcty či slušnosti neocení. To možná vede k tomu, že děti přstanou zdravit., nebo některé si možná uvědomí, proč je slušné a morální pozdravit známé, třeba se usmát atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 17:30

Protože jsem žila na dědině, bylo zvykem zdravit všechny starší, protože se většinou všichni znali.

Často se mně stalo, že někteří dospoělí už z dálky na mě volali dříve, než jsem je pozdravila. Takže s pozdravem jsme prohodili několik slov.

Dnes jezdím do rodné obce na hřbitov, cesta vede kolem školy, jsem překvapená, že mě některé děti pozdraví, i když mě neznají.

Ale z pozdravu školáků je vidět, že si neuvědomují, k čemu slouží pozdrav.
Zřejmě jsou naučeni ze školy – zdravit, ale chybí jim jakési vcítění, projev zdvořilosti, upřímnosti či jak to nazvat atd. Jsou to jakési automaty.

Většina dospělých, , které děti zdraví, jim neodpoví – pozdrav jako projev úcty či slušnosti neocení. To možná vede k tomu, že děti přestanou zdravit., nebo některé si možná uvědomí, proč je slušné a morální pozdravit známé, třeba se usmát atd.