Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.březen 11:04

Komerční přístup televizí je velmi odlišný od služby veřejnoprávní televize. Komerční televize je v podstatě bulvár. Zprávy jsou obecně plýtvání lukrativním časem, ale v podání komerčních stanic které ze zpráv dělají show plnou šokujících sdělení 🙂 se ta sledovanost jakš takš dá udržet … ideální by asi bylo kdyby každý večer moderátor komerční televize spáchal před kamerami rituální sebevraždu krátce poté co zemi zvěstuje brzký armagedon, to by byla sledovanost konečně podle představ komerční televize.

Jak asi chápete, nejde jim o fakta, nejde jim o objektivní zpravodajství, nic takového, nic z toho negeneruje žádný zisk a v podstatě to jen snižuje sledovanost. Dělají jen show. Proto mají veřejnoprávní televize jejichž motivace je jiná než pouhé zvyšování sledovanosti a tedy hodnoty vysílacího času pro reklamy.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.březen 11:06

Komerční přístup televizí je velmi odlišný od služby veřejnoprávní televize. Komerční televize je v podstatě bulvár. Zprávy jsou obecně plýtvání lukrativním časem, ale v podání komerčních stanic které ze zpráv dělají show plnou šokujících sdělení 🙂 se ta sledovanost jakš takš dá udržet … ideální by asi bylo kdyby každý večer moderátor komerční televize spáchal před kamerami rituální sebevraždu krátce poté co zemi zvěstuje brzký armagedon, to by byla sledovanost konečně podle představ komerční televize a jejich manažerů, kteří dlabou na fakta, dlabou na objektivitu … tato slova pro ně neznamenají vůbec nic – snižují sledovanost a tedy zisk.

Jak asi chápete, nejde nechat se informovat jen komerčními televizemi je docela hazard. Jejich účel je jen dělat show a každý den vás šokovat něčím novým. Proto mají veřejnoprávní televize jejichž motivace je jiná než pouhé zvyšování sledovanosti a tedy hodnoty vysílacího času pro reklamy.