Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.únor 12:38

Ledaže byste smlouvu uzavřel na dálku (přes internet, telefonicky).
Pokud jste koupil v kamenném obchodě, bude to na dobré vůli prodejce.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.únor 8:30

Ledaže byste smlouvu uzavřel na dálku (přes internet, telefonicky).
Pokud jste koupil v kamenném obchodě, bude to na dobré vůli prodejce.

_________________

K odpovědi Auťáčka:
Nejsem technik, neposoudím, jestli lze přehazovačku používat dva
dny bez montáže. (Tazatel píše, že problém zjistil při montáži.)
Vycházela jsem z toho, že bez montáže přehazovačku nepoužíval.

Pokud by na přehazovačce bylo znatelné používání, měl by prodejce
nárok na úhradu nákladů na uvedení do původního stavu.