Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.leden 4:27

Jistě stojí. Oni to dělají kvůli pivu. Rafinovaná taktika politických kampaní jistě obsáhne mnoho způsobů jak se zmocnit piv (vždyť o to také jde především), nastolím zde pouze základní fígle:

  1. Výjezdy politiků do regionů. Politici mazaně vyjíždějí v rámci své předvolební kampaně do regionů, a tedy mají příležitost okusit širokou škálu moků a malvasů z regionálních minipivovarů, kde je pivo čerstvé, hořké a sladké tak akorád.
  2. Posezení u piva s jejich příznivci. Politici mazaně chodí do hospod debatovat se svými příznivci o něčem ožehavém (jedno o čem – taktické je, aby to téma bylo na dalekosáhlou obšírnou disputaci). Tu a tam se tedy naskytne příležitost a některý z nadšených příznivců je na pivo pozve, nebo vypitá piva rovnou zaplatí.
  3. Zahájení a ukončení předvolební kampaně. Politici jsou mazaní i v tomto ohledu, dobře totiž ví, že oběma těmto událostem přísluší se pořádně zlískat pivem. Rafinovanost utajení pravé podstaty tohoto fígle před širokou veřejností jde tak daleko, že po zveřejnění výdleku voleb se stejně zlískají pivem jak v případě že vyhrají, tak že prohrají. V případě výhry zapivení argumentují svou radostí a potřebou oslavy úspěchu, v případě prohry zapivení argumentují nostalgií a doprovázejí vzpomínkami na krásné období kampaně.

Já tě znám, stav se někdy na piva.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.leden 4:31

Jistě stojí. Oni to dělají kvůli pivu. Rafinovaná taktika politických kampaní jistě obsáhne mnoho způsobů jak se zmocnit piv (vždyť o to také jde především), nastolím zde pouze základní fígle:

  1. Výjezdy politiků do regionů. Politici mazaně vyjíždějí v rámci své předvolební kampaně do regionů, a tedy mají příležitost okusit širokou škálu moků a malvasů z regionálních minipivovarů, kde je pivo čerstvé, hořké a sladké tak akorád.
  2. Posezení u piva s jejich příznivci. Politici mazaně chodí do hospod debatovat se svými příznivci o něčem ožehavém (jedno o čem – taktické je, aby to téma bylo na dalekosáhlou obšírnou disputaci). Tu a tam se tedy naskytne příležitost a některý z nadšených příznivců je na pivo pozve, nebo vypitá piva rovnou zaplatí.
  3. Zahájení a ukončení předvolební kampaně. Politici jsou mazaní i v tomto ohledu, dobře totiž ví, že oběma těmto událostem přísluší se pořádně zlískat pivem. Rafinovanost utajení pravé podstaty tohoto fígle před širokou veřejností jde tak daleko, že po zveřejnění výsleku voleb se stejně zlískají pivem jak v případě že vyhrají, tak že prohrají. V případě výhry zapivení argumentují svou radostí a potřebou oslavy úspěchu, v případě prohry zapivení argumentují nostalgií a doprovázejí vzpomínkami na krásné období kampaně (viz bod 1 a 2).

Já tě znám, stav se někdy na piva.