Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.leden 22:13

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.leden 22:25

Dovolte mi reagovat. Jako někdo, kdo teprve před rokem získal maturitní vysvědčení z gymnázia mám k vašemu návrhu hodně co říct.
Učit v řečtina a latině? Promiňte, ale co je to za pitomost. Doufám, že si uvědomujete, že polovině gymnaziálním studentům je toto naprosto na houby a ani medici to zrovna dvakrát nevyužijí? Chápejte, že třeba v Německu latinu vůbec v nemocnicích nepoužívají. A i tak existují na gymnáziích semináře latiny, minimálně na mém byl v posledních dvou ročnicích povinnen 2roční předmět latiny. Zbytečnost.

O řečtině se ani nevyjadřuji, jelikož to nemá smysl.
Klasifikace. Polovina mého učitelksého sboru měli Phd. a vedlejšák na vysoké škole. První ročník jsem si (pozor, na medicíně!) nenaučila skoro nic nového, jelikož jsme to brali v normálních hodinách ve škole. Umíte si představit, jaké to je učit se tyhle věci pro někoho, kdo s medicínou nechce mít v budoucnu co dočinění? Všechny předměty se na gymnáziích (těch, co za něco stojí) učí velmi dopodrobna. Stejně tak dějepis, matematika a jiné. Co se týče klasifikace, procházela jsem s dvojkama, a rozhodně jsem znala více věcí než jedničkáři jinde. Rozhodně mám teď na VŠ lepší znalosti než jiní.

Pokud byste chtěl moji výuku (a teror!) na gymnáziu ještě zpřísnit, bylo by to jako jít po ZŠ rovnou na VŠ. Měla by se zrušit gymnázia, která nedosahují takových výsledků při maturitách jako jiná. Kvůli rozdílným znalostem studentů ti, kteří se 4 roky dřeli, mají od letoštního roku odepřen bezpřijímačkový vstup na medicínu!

Promiňte, ale co proboha myslíte „klasickým gymnáziem“? Toho za socialismu? Promiňte… ale… zamyslete se vy.