Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 0:54

Na to se nedá říct nic jiného, že je to blbost na kvadrát, stejně jako stovky jiných nařízení týkající se čehokoliv jiného. Jsem sice „eurista“, ale odsud posud. Ti „zákonodárci“ neumějí myslet komplexně, takže jim uniká, že auta nejsou ty největší producenti CO2, ale je to průmysl a další zdroje. Jenže ty už tak jednoduše ovládat nelze, že. Takže tlačí na co nejúspornější motory, ty ovšem vyžadují dokonalejší, složitější technologie a materiály, to zase vyžaduje vyšší spotřebu energií a jsme zase tam kde jsme byli, ne-li hůř. Vsadím boty, že europoslanci převážně jezdí v limuzínách se spotřebou 15 l.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 0:58

Na to se nedá říct nic jiného, že je to blbost na kvadrát, stejně jako stovky jiných nařízení týkající se čehokoliv jiného. Jsem sice „eurista“, ale odsud posud. Ti „zákonodárci“ neumějí myslet komplexně, takže jim uniká, že auta nejsou ty největší producenti CO2, ale je to průmysl, energetika a další zdroje. Třeba jedna námořní loď vydá za tisíce aut. Jenže ty už tak jednoduše ovládat nelze, že. Takže tlačí na co nejúspornější motory, ty ovšem vyžadují dokonalejší, složitější technologie a materiály, to zase vyžaduje vyšší spotřebu energií a jsme zase tam kde jsme byli, ne-li hůř. Vsadím boty, že europoslanci převážně jezdí v limuzínách se spotřebou 15 l.